Hæmorider

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

196 visninger
2 svar
0 synes godt om
21. juli 2015

Anonym trådstarter

Så blev det min tur til at få en hæmoride 

Måske karma der er en bitch for jeg drillede min kære far med hans hæmorider den anden dag.. 

Hvad gør man? Affinder sig med de nu er en del af ens bagparti?! Det gør ikke ondt, det ligner sådan set bare et par hudflapper der hænger ud af anus  Lækkert ikke... Er gravid så kan ikke tage medicin eller creme.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2015

MorTil4<3

Anonym skriver:

Måske karma der er en bitch for jeg drillede min kære far med hans hæmorider den anden dag.. 

Hvad gør man? Affinder sig med de nu er en del af ens bagparti?! Det gør ikke ondt, det ligner sådan set bare et par hudflapper der hænger ud af anus  Lækkert ikke... Er gravid så kan ikke tage medicin eller creme.. 

Der tager du fejl  giv lægen et kald, så kan de sagtens udskrive creme eller stikpiller til dig uden problemer . . 

hilsen en som ikke bare har hudflapper men virkelige kirsebær hængende pga tvillingevom hihi 

Anmeld Citér

21. juli 2015

Diosa85

Anonym skriver:

Jeg har virkelig også været hårdt ramt. Du kan ringe til lægen og få en creme på recept som man godt på bruge selvom man er gravid. :-) ellers kan du købe ac3 på apoteket i håndkøb som lindre. Men der behandler ikke 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.