så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
min dejlige datter på 15 mdr. har i de sidste 14 dage-3 uger gået og hostet og i dag har vi intet fået i hende udover hendes yoghurt i morges og 4-6 mundfulde laks til frokost...
Jeg lavede aftale med børnelægen at vi skulle komme i morgen formiddag, men fra kl. 14 af sov hun stort set konstant og hver gang hun hostede eller skulle drikke/spise noget græd hun + hun havde 39,2° i feber, så vi valgte at ringe 1813 kl. 19:20 og fik at vide vi kunne komme til kl. 21... Jeg syntes det var lidt lang tid, men ham jeg talte med sagde at vi ville kom til næsten med det samme...
Vi kommer derud 20:50, melder vores ankomst og sætter os i venteværelset... her sidder vi så indtil 22:20...
Jeg valgte at gå hen til receptionen og spørge hvor lang tid vi skulle vente endnu og får svaret; "den læge der skulle have tilset jer gik hjem klokken 22, så I er overgået til skadestuen og dér kommer I ind efter behov, så jeg kan ikke sige hvor længe I skal vente endnu" 
Det vil sige at vi har ventet 3 timer på at få vores datter tilset uden der skete en skid?! 
"Heldigvis" var hun begyndt at kvikke op igen, så vi valgte at køre hjem hvor vi har fået lidt juice i hende og nu sover hun, men hvad f..... ville de have gjort hvis det var en allergisk reaktion overfor den astma medicin hun har fået i forsøg på at tage hosten? Eller hvis hun døde en gang til?... 
Anmeld
Citér