Nogen der har været gravide ved en streg over tid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

517 visninger
9 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. juli 2015

Anonym trådstarter

Ja som overskriften lyder, er der nogen der har vist sig at være gravide, da i fik en streg over tid? altså over de 5 minutter/1 time/3 time(r) osv. 

Testede her til aften.. Er enten 3+2 eller 3+4.. Det er dog EFTER tid... Men det gav lidt håb alligevel. Ved godt man ikke kan stole på dem. Men har aldrig oplevet at få en efter tid, og testede i går også, og der er ikke noget på dem. Så krydser og håber. Den er mere lyserød i virkeligheden coollaugh

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2015

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Ja som overskriften lyder, er der nogen der har vist sig at være gravide, da i fik en streg over tid? altså over de 5 minutter/1 time/3 time(r) osv. 

Testede her til aften.. Er enten 3+2 eller 3+4.. Det er dog EFTER tid... Men det gav lidt håb alligevel. Ved godt man ikke kan stole på dem. Men har aldrig oplevet at få en efter tid, og testede i går også, og der er ikke noget på dem. Så krydser og håber. Den er mere lyserød i virkeligheden coollaugh

Jeg kan slet ik se en streg

Anmeld Citér

20. juli 2015

Diosa85

Jeg må følge trop med mom her. Den ser desværre meget negativ ud. 

Anmeld Citér

20. juli 2015

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Jeg kan slet ik se en streg

Har sat en streg nu 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

20. juli 2015

Os&lilledig

Anonym skriver:

Jeg kan godt se den.. 

Altså jeg har kun haft positiv

efter  tid og faktisk været gravid.! Men har hørt andre sige at de har kunne lave falsk positive :/ 

Anmeld Citér

20. juli 2015

Anonym trådstarter

Os&lilledig skriver:

Jeg kan godt se den.. 

Altså jeg har kun haft positiv

efter  tid og faktisk været gravid.! Men har hørt andre sige at de har kunne lave falsk positive :/ 

Kun efter tid? Wow... Mærkeligt! 

Anmeld Citér

21. juli 2015

S*DD

Jeg har fået en positiv efter tid hvor jeg ikke var gravid.. 

Anmeld Citér

21. juli 2015

Carina:-)

Jeg har fået over tid og det har altid resulterert i en mere og mere tydelig streg.

Men læser tit om nogen der har prøvet falsk positiv 

Prøv igen om et par dage :) 

Anmeld Citér

21. juli 2015

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Har sat en streg nu 

Hvis det er en streg, så er den uden farve, og dermed en skyggestreg.

Anmeld Citér

21. juli 2015

Ellie79

Anonym skriver:

Alle tre gange kom stregen først laaang tid efter tid, og ja jeg er også sådan en der ikke kan lade vær med at kigge selvom tiden er udløbet hehe.. og har tre børn i dag. De gange den var negativ kom der aldrig skyggen af en streg heller ikke efter flere timer..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.