Jeg sad i bussen i går og der kom en far ind med en dreng på omkring et år, i en klapvogn, han satte klapvognen med drengen der hvor den skal stå. Tænkte ikke mere over det, og troede faktisk at faren sad bag ved ham.. Nå men bussen kører og lige pludselig kører den dreng sku frem i klapvognen, ind i en anden klapvogn, ikke hårdt, men drengen bliver ked af det, jeg smiler til ham, da jeg stadigvæk tror at faren sidder bag ved og har styr på knægten og ville ikke blande mig. Hvor efter en anden rejser sig, går op foran i bussen og der sidder faren, moren og storesøster(det vil sige 4-5sæder fra drengen) uden at tjekke til ham, og lagt mærke til at han rulle og er ked af det. Faren går så ned og henter ham og tager ham med op. Jeg er lidt sur på mig selv at jeg ikke gjorde noget, men jeg sad også bare og tænkte; Hvad fanden tænker i på? At efterlade en lille dreng, i en ikke låst klapvogn i en bus, mens i selv sidder oppe foran??
Er det bare mig der er sippet eller hvad?
Ville i have taget drengen med jer(Det ville jeg) især når jeg ikke sad i nærheden.
Hvad hvis der havde været et kraftigt brems eller drejning?
Anmeld
Citér