Klapvogn ikke sat i bremse(bus)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

365 visninger
3 svar
0 synes godt om
20. juli 2015

TNBC

Jeg sad i bussen i går og der kom en far ind med en dreng på omkring et år, i en klapvogn, han satte klapvognen med drengen der hvor den skal stå. Tænkte ikke mere over det, og troede faktisk at faren sad bag ved ham.. Nå men bussen kører og lige pludselig kører den dreng sku frem i klapvognen, ind i en anden klapvogn, ikke hårdt, men drengen bliver ked af det, jeg smiler til ham, da jeg stadigvæk tror at faren sidder bag ved og har styr på knægten og ville ikke blande mig. Hvor efter en anden rejser sig, går op foran i bussen og der sidder faren, moren og storesøster(det vil sige 4-5sæder fra drengen) uden at tjekke til ham, og lagt mærke til at han rulle og er ked af det. Faren går så ned og henter ham og tager ham med op. Jeg er lidt sur på mig selv at jeg ikke gjorde noget, men jeg sad også bare og tænkte; Hvad fanden tænker i på? At efterlade en lille dreng, i en ikke låst klapvogn i en bus, mens i selv sidder oppe foran??
Er det bare mig der er sippet eller hvad?
Ville i have taget drengen med jer(Det ville jeg) især når jeg ikke sad i nærheden.

Hvad hvis der havde været et kraftigt brems eller drejning?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2015

M &.I

Kender det godt jeg blander altid mig når det gælder små børn, min paraplyklapvogn har rigtigt dårlig bremse,  hvis chauffør bremser Hart så åbner den!!  Hader den vogn ! Hver gang jeg gå op på bussen skulle jeg vente til bussen stopper så tage jeg hen og chek ind! 

Der er nogle forældre synes er mærkeligt ligesom dem du beskriver. 

Jeg har altid være forsigtigt når jeg er med mit barn, siger også videre til min mand når han skal ud med sin søn, husk klapvogn hold fast i den. Hh forlad ham ikke når han sidder alene man ved aldrig med chaufføren.  ( når lige pludselig bremser hårdt ) 

Anmeld Citér

20. juli 2015

Dorthe1986

Dengang min dreng var lille og vi brugte bus/tog osv, der tog jeg ham altid med mig, hvis ikke jeg kunne sidde sammen med klapvogn/barnevogn. For fanden hvis der sker noget, eller i det hele taget er det da noget underligt at sådan en lille en skal sidde for sig selv og glo i en bus fyldt med fremmede. Jeg mener vi andre sætter os da også sammen.

Anmeld Citér

20. juli 2015

TNBC

Dorthe1986 skriver:

Dengang min dreng var lille og vi brugte bus/tog osv, der tog jeg ham altid med mig, hvis ikke jeg kunne sidde sammen med klapvogn/barnevogn. For fanden hvis der sker noget, eller i det hele taget er det da noget underligt at sådan en lille en skal sidde for sig selv og glo i en bus fyldt med fremmede. Jeg mener vi andre sætter os da også sammen.

Præcis..

Jeg blev også overraske dig jeg fandt ud af at de sad helt foran i bussen, og han stod i midtergangen alene. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.