Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Må jeg se jeres ynglingsbillede af jeres barn/børn?
Jeg vil gerne have taget billeder af min datter, men jeg er lidt lost for ideer...
Det behøver ikke være fotografbilleder...
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sammen er dette nok nogle af mine ynglings billeder ❤️
JH12 skriver: Sammen er dette nok nogle af mine ynglings billeder ❤️
Hvor er de GODE!!! Jeg kan godt forstå, at du kan lide dem..
Jeg glemte at indsætte 2, jeg fik taget i dag....
Saphiira skriver: Hvor er de GODE!!! Jeg kan godt forstå, at du kan lide dem.. Jeg glemte at indsætte 2, jeg fik taget i dag....
De er sku også gode... Virkelig gode.
Yurie skriver: De er sku også gode... Virkelig gode.
Mange tak... Jeg har taget dem selv...
Her er et par stykker
Saphiira skriver: Mange tak... Jeg har taget dem selv...
Sådan nogle rigtige pletskud.
Jeg har også taget nogle gode(elsker at tage billeder) men det er desværre ikke mine egne børn, så kan ikke sætte dem ind..
Skouboe skriver: Her er et par stykker
Hvor er de gode også...
Yurie skriver: Sådan nogle rigtige pletskud. Jeg har også taget nogle gode(elsker at tage billeder) men det er desværre ikke mine egne børn, så kan ikke sætte dem ind..
Øv men sådan er det... Jeg er ikke god til at få taget billeder med kameraet...Kun med tlf....så de er næsten altid i dårlig kvalitet.... Nu har jeg da to, som kan komme på væggen..
Saphiira skriver: Øv men sådan er det... Jeg er ikke god til at få taget billeder med kameraet...Kun med tlf....så de er næsten altid i dårlig kvalitet.... Nu har jeg da to, som kan komme på væggen..
Jeg har taget med en tablet, og får af vide at de tager sku gode billeder og at jeg er god til at tage dem.
Du har nogle super gode til at få hængt op..
En smuk lille model
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128