Lanzarote, nogen der har været der?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

744 visninger
6 svar
1 synes godt om
20. juli 2015

Loa

Vi har bestilt en ferie dertil i december, og har aldrig været der før, så hvis nogen herinde har været der, så lad mig endelig høre hvad i synes

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2015

De3Guldklumper

Loa skriver:

Vi har bestilt en ferie dertil i december, og har aldrig været der før, så hvis nogen herinde har været der, så lad mig endelig høre hvad i synes

Jeg var der da jeg var 16 år sammen med en veninde hvis bedsteforældre boede på lanzarote. Et FANTASTISK sted. Jeg har sagt til kæresten at jeg ihvertfald skal derned igen. 

Vi boede i Costa teguise en rigtig lækker og skøn by. Vi var ude og så ildbjergene, playa del Carmen og en grotte med bitte små hvide krabber (og jeg kan ikke huske hvad det hed) men bestemt et besøg værd

Anmeld Citér

20. juli 2015

Loa

De3Guldklumper skriver:

Jeg var der da jeg var 16 år sammen med en veninde hvis bedsteforældre boede på lanzarote. Et FANTASTISK sted. Jeg har sagt til kæresten at jeg ihvertfald skal derned igen. 

Vi boede i Costa teguise en rigtig lækker og skøn by. Vi var ude og så ildbjergene, playa del Carmen og en grotte med bitte små hvide krabber (og jeg kan ikke huske hvad det hed) men bestemt et besøg værd

Dejligt at høre  

Kender nemlig intet til stedet.... 

Må prøve at Google de ting du nævner 

Anmeld Citér

20. juli 2015

2babygirls

Vi var på la Santa sport sidste jul. meget fint og hyggeligt.

Var dog på ingen måde aktiv  Men der var ca 20 grader, og så en let til frisk vind...hotellet lå højt, men hvis man gik med på stranden var der fint varmt. Men hav en varm bluse/trøje med til aftener. Jeg er en værre frysePind

Anmeld Citér

20. juli 2015

Loa

2babygirls skriver:

Vi var på la Santa sport sidste jul. meget fint og hyggeligt.

Var dog på ingen måde aktiv  Men der var ca 20 grader, og så en let til frisk vind...hotellet lå højt, men hvis man gik med på stranden var der fint varmt. Men hav en varm bluse/trøje med til aftener. Jeg er en værre frysePind

Haha jeg/vi skal heller ikke være aktive

Blev pludselig bare i tvivl om, om der nu var for koldt når der ikke var varmere 

Skal jo stadig gerne kunne bade og det hele

Anmeld Citér

20. juli 2015

2babygirls

Loa skriver:

Haha jeg/vi skal heller ikke være aktive

Blev pludselig bare i tvivl om, om der nu var for koldt når der ikke var varmere 

Skal jo stadig gerne kunne bade og det hele

Jeg Var ikke i vandet... Skide koldt. men min Store pige hoppede i med farfar.

Anmeld Citér

21. juli 2015

Loa

2babygirls skriver:

Jeg Var ikke i vandet... Skide koldt. men min Store pige hoppede i med farfar.

Nooooooooo 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.