Erfaring søges..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

367 visninger
4 svar
1 synes godt om
20. juli 2015

Anonym trådstarter

Hej piger 

Jeg er 24 år og har levet i 6 år med en spiseforstyrrelse og har grundet det været uden ægløsning længe. 

Jeg er psykisk rask nu. 

Det startede som fasteperioder i to-tre år og yderligere to-tre år med bulimi. Jeg har været psykisk rask i to år nu. 

Min læge og gyn snakker om hormontilskud for at jeg kan blive gravid, grundet manglende ægløsning. 

Er der nogen som har erfaringer med hormonbehandling? Eller graviditet efter en spiseforstyrrelse, fordi så vil jeg gerne høre jeres historie eller viden. 

Knus herfra 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2015

L-Mortil3

Desværre (heldigvis kan man sige) ingen erfaring, men ville ikke smutte uden at sige SKIDE GODT GÅET! Hvor er du sej, at du er kommet på den anden side! Og alt held og lykke med projekt baby! 

Anmeld Citér

21. juli 2015

Chellie

Jeg kender intet til hvordan det fungerer i forbindelse med en spiseforstyrrelse, men man kan jo sagtens fremprovokere ægmodning og -løsning idag, hvis man har andre hormonforstyrrelser, så mon ikke, det er det samme de gerne vil gøre for dig? 

Også en  herfra. Det er ikke nogen nem ting at lægge spiseforstyrrelser bag sig. Du må være en utrolig sej kvinde!

Anmeld Citér

23. juli 2015

Anonym trådstarter

L-Mortil2 skriver:

Desværre (heldigvis kan man sige) ingen erfaring, men ville ikke smutte uden at sige SKIDE GODT GÅET! Hvor er du sej, at du er kommet på den anden side! Og alt held og lykke med projekt baby! 

Tusind tak for svar 

Anmeld Citér

23. juli 2015

Anonym trådstarter

Chellie skriver:

Jeg kender intet til hvordan det fungerer i forbindelse med en spiseforstyrrelse, men man kan jo sagtens fremprovokere ægmodning og -løsning idag, hvis man har andre hormonforstyrrelser, så mon ikke, det er det samme de gerne vil gøre for dig? 

Også en  herfra. Det er ikke nogen nem ting at lægge spiseforstyrrelser bag sig. Du må være en utrolig sej kvinde!

okay tak for svar 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.