Playstation 1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.127 visninger
6 svar
3 synes godt om
20. juli 2015

Kærlighediminmave

Ja jeg sad den anden aften og tænkte på alle de gamle spil jeg spillede da jeg var lille. Og jeg fik sådan lyst til at gennemleve de gamle minder igen.. 

Så jer der har haft lidt med det at gøre. Jeg søger spillet TOMBI/TOMBA og SPYRO 1 

Håber i kan hjælpe  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2015

Michael healer

Ja jeg sad den anden aften og tænkte på alle de gamle spil jeg spillede da jeg var lille. Og jeg fik sådan lyst til at gennemleve de gamle minder igen.. 

Så jer der har haft lidt med det at gøre. Jeg søger spillet TOMBI/TOMBA og SPYRO 1 

Håber i kan hjælpe  

Ved ikke om du kan bruge dette, ved godt det ikke er til Playstation, men spillene skulle kunne spilles på pc eller mobil

http://coolrom.com/roms/psx/39694/Spyro_the_Dragon.php# 

og 

http://coolrom.com/roms/psx/39956/Tomba!.php 

Anmeld Citér

26. juli 2015

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Håber i kan hjælpe  

Jeg har Spyro. .

og tak - nu får man jo selv lyst til at spille det 

Anmeld Citér

27. juli 2015

L-Mortil3

Hvis du har en PS3 kan du via PS3 network hente spyro og flere gamle ned på din konsol �� det er så sjovt og nostalgisk , har selv den gamle 1'er stående men desværre ikke spyro, jeg var og er mere til rayman og crash bandicoot hihi !!! Jeg køber mange af mine spil brugt her: www.brugtespil.dk

Anmeld Citér

27. juli 2015

Kærlighediminmave

L-Mortil2 skriver:

Hvis du har en PS3 kan du via PS3 network hente spyro og flere gamle ned på din konsol �� det er så sjovt og nostalgisk , har selv den gamle 1'er stående men desværre ikke spyro, jeg var og er mere til rayman og crash bandicoot hihi !!! Jeg køber mange af mine spil brugt her: www.brugtespil.dk

Playstation Store virker aldrig efter det blev opdateret. Tro mig jeg har prøvet!

Anmeld Citér

27. juli 2015

Isabella_mor

Tombi er ret meget værd. Ca 800-1000 kr hvis det er komplet. 

Så det er svært at finde. De findes på dba til ovennævnte pris.  

Anmeld Citér

27. juli 2015

Isabella_mor

Og hvis du er ligeglad med om det er CIB, så er spyro til ps1 på dba for 60 kr

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.