Børnechecken

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jeg fik mine allerede i lørdags. Jeg kender dog nogle der som regel først får deres midt på dagen. - Det kan være dine bare kommer lidt senere?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Vi fik dem også i lørdags....

Anmeld Citér

20. juli 2015

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

jeg har også fået til mine drenge.

Anmeld Citér

20. juli 2015

Anonym

Det kan nemt bare være Nordea der endnu en gang har svært ved at give en minimal service 

Det sker hver gang folk skal ha løn, børnepenge mm at mange ikke får fordi deres system fejler 

Anmeld Citér

20. juli 2015

Mami

De kommer vel i løbet af dagen - (Hvem tjekker bank kl 03 om natten...? ) 

Har endnu ikke hørt om nogen der ikke har fået dem hvis de ellers er berettiget og ikke skylder det off noget. 

Der gør jeg (og trådstarter) bla. Jeg har verdens  kedeligste vagt nattejob så jeg bruger ofte tiden på praktiske ting  

Anmeld Citér

20. juli 2015

Mamman

Profilbillede for Mamman
Mami skriver:

Der gør jeg (og trådstarter) bla. Jeg har verdens  kedeligste vagt nattejob så jeg bruger ofte tiden på praktiske ting  

Har lige læst på eb.dk at pga en trknisk fejl hos skat er der flere der ikke har fået deres børnepenge udbetalt. Der kan gå helt til på onsdsg førend at alle har fået dem :-( 

Anmeld Citér

20. juli 2015

Christine

Milooliver skriver:

Jeg har idag ikke fået børnechecken fik dem sidste gang men har intet fået idag har nordeabank ved godt det tidligt på morgen osv men sidst kunne jeg se dem allerede kl 03:00 nogen der heller ikke har modtaget dem. ��

Der er sket en teknisk fejl. De burde komme i morgen

Anmeld Citér

20. juli 2015

Carina:-)

Mami skriver:

Heldig du ikke har en emsig chef der blander sig i hvad man laver i arbejdstiden-

Men nu lød det som ts var oppe om dagen også og så undrede det mig at man var oppe og tjekke netbank midt om natten -Man skal vel have søvn på et eller andet tidspunkt 

Men ligegyldigt hvad så kommer de vel som de plejer - har endnu til gode at høre om nogen der er bllevet snydt 

Anmeld Citér

20. juli 2015

A.n.onym.

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/derfor-har-du-ikke-faaet-dine-boernepenge-i-dag/5653427

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.