Ville du ringe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.501 visninger
10 svar
8 synes godt om
19. juli 2015

HVPigen

Hejsa tøzer 

jeg er 40+3 idag , jeg har den seneste uge haft rigtigt meget ondt i maven som om jeg har en kæmpe byld i maven, jeg har ikke rigtigt sovet mere end 3-4 timer om natten hvis det kan gøre det.. 

og jeg har heller ikke rigtigt spist da jeg har haft meget kvalme og været ekstrem svimmel (jeg har dog drukket godt med vand) 

Men jeg er blevet lidt i tvivl om jeg bare "pyller" nu her.. eller det er fordi hun fylder i kroppen. Men jeg kan næsten ikke være i min krop for det mere, og mange gange er jeg egentlig bange for om der egentlig kunne være en byld i maven / noget med mine organer 

Jeg har dog fået lov til at blive sat igang på fredag/lørdag og har det egentlig fint med det. 

Men syntes også bare det virker underligt at jeg er så dårlig i maven og været svimmel 

Ville i ringe til vagtlægen eller fødeafdelingen - jeg har nemlig trukket det ud længe da jeg ikke vil gøre mig selv til grin ?? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2015

Chellie

Jeg synes helt klart, du skal ringe. Hellere end gang for meget, end en gang for lidt.

God bedring! 

Anmeld Citér

19. juli 2015

FN

HVPigen skriver:

Hejsa tøzer 

jeg er 40+3 idag , jeg har den seneste uge haft rigtigt meget ondt i maven som om jeg har en kæmpe byld i maven, jeg har ikke rigtigt sovet mere end 3-4 timer om natten hvis det kan gøre det.. 

og jeg har heller ikke rigtigt spist da jeg har haft meget kvalme og været ekstrem svimmel (jeg har dog drukket godt med vand) 

Men jeg er blevet lidt i tvivl om jeg bare "pyller" nu her.. eller det er fordi hun fylder i kroppen. Men jeg kan næsten ikke være i min krop for det mere, og mange gange er jeg egentlig bange for om der egentlig kunne være en byld i maven / noget med mine organer 

Jeg har dog fået lov til at blive sat igang på fredag/lørdag og har det egentlig fint med det. 

Men syntes også bare det virker underligt at jeg er så dårlig i maven og været svimmel 

Ville i ringe til vagtlægen eller fødeafdelingen - jeg har nemlig trukket det ud længe da jeg ikke vil gøre mig selv til grin ?? 

Jeg synes du skal ringe - selvfølgelig gør du ikke dig selv til grin  Uanset skal du ikke gå og ha det dårligt, det dur jo heller ikke du ikke får spist og samlet energi til fødslen, så hellere ringe en gang for meget end en gang for lidt. Og god bedring 

Anmeld Citér

19. juli 2015

Diosa85

Synes bestemt også du skal ringe derind. Du gør slet ikke dig selv til grin. Det er jo ikke uden grund du ringer. Tænk på hvor mange der ringer derind ved første tegn på fødsel. Der er ikke de opringninger de ikke får 

Anmeld Citér

19. juli 2015

HVPigen

Det har i self ret i, jeg vil lige give dem et kald her efter aften maden så, - så vi lige kan få spist det færdig. 

Selvom jeg nu tror de bare vil sige plukveer det er nemlig det jm sagde sidst jeg var afsted  . 

Jeg giver lige en opdate til jer når jeg har ringet, ihvertefald tusind tak for jeres besvarelse! <3 

Anmeld Citér

19. juli 2015

HVPigen

Fik ringet, de mente også bare det kunne være plukveer der gjorde maven øm   

så dejligt der ikke er noget galt! Må håbe prinsessen snart vil ud så mor her kan få det bedre :-D

Anmeld Citér

20. juli 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Fik ringet, de mente også bare det kunne være plukveer der gjorde maven øm   

så dejligt der ikke er noget galt! Må håbe prinsessen snart vil ud så mor her kan få det bedre :-D

Men de plukkeveer er super gode. De jm jeg mødte på min vej fortalte alle at jeg skulle være glad for mine(20-50 pr dag), de modner og øver til fødslen 

Jeg sender spandevis af ve-støv i din retning og ønsker om en fantastisk fødsel!!!

Gid det var mig der igen skulle igennem den enormt spændende og lykkelige oplevelse

Anmeld Citér

24. juli 2015

HVPigen

Hvor er det sødt skrevet  

Der skete desværre ikke mere, jeg er idag blevet sadt igang! 

Ja for pokker hvor jeg også bare glæder mig til min lille pige er ude  kan slet ikke forstå tiden er inde til hende nu! 

Anmeld Citér

24. juli 2015

Jegkiggerpåfugle

Rigtig meget held og lykke med den ovenstående fødsel - håber alt går godt og du snart har prinsessen i armene  

Anmeld Citér

1. august 2015

HVPigen

Jeg fik hende at se den 25! Jubii :-D 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.