Baby på 7 måneder i Dåbskjole.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.058 visninger
7 svar
2 synes godt om
19. juli 2015

Anonym trådstarter

Min søn vil være 7 måneder gammel når han skal døbes. Vi har en Dåbskjole fra storesøster men hun var 5 måneder gammel så ved ikke helt endnu om han vil kunne passe den til den tid. Men så kom jeg lige til at tænke på om det mon vil se fjollet eller underligt ud at han får Dåbskjole på når han til den tid er 7 måneder? Kan man godt det? Hvad siger I? Ellers er alternativet en dåbsdragt og det er også fint men hvis han nu kan passe kjolen vil det jo være fint. 

Hvad mener I?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2015

Mettefpigen

Selvfølgelig kan han det ☺ men nu har i fået ham navngivet inden dåben ikk? ☺

Anmeld Citér

19. juli 2015

TNBC

Anonym skriver:

Min søn vil være 7 måneder gammel når han skal døbes. Vi har en Dåbskjole fra storesøster men hun var 5 måneder gammel så ved ikke helt endnu om han vil kunne passe den til den tid. Men så kom jeg lige til at tænke på om det mon vil se fjollet eller underligt ud at han får Dåbskjole på når han til den tid er 7 måneder? Kan man godt det? Hvad siger I? Ellers er alternativet en dåbsdragt og det er også fint men hvis han nu kan passe kjolen vil det jo være fint. 

Hvad mener I?

Hvis han kan passe den til den tid, så lad ham have den på. Hvis ikke, så køb en dragt

Anmeld Citér

19. juli 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Hvad mener I?

Hvis han kan være i den skal han da have kjolen på

Men husk på at et barn senest skal være navngivet når det er 6 mdr.

Anmeld Citér

19. juli 2015

sne190810

Min datter blev døbt ved hendes 1-års fødselsdag, og havde dåbskjole på. Syntes ikke det så dumt ud, tværtimod :-)

Anmeld Citér

19. juli 2015

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Selvfølgelig kan han det ☺ men nu har i fået ham navngivet inden dåben ikk? ☺

Jo jo 

Anmeld Citér

19. juli 2015

Anonym trådstarter

MummiT skriver:

Hvis han kan være i den skal han da have kjolen på

Men husk på at et barn senest skal være navngivet når det er 6 mdr.

Han er navngivet 

Anmeld Citér

19. juli 2015

Anonym trådstarter

sne190810 skriver:

Min datter blev døbt ved hendes 1-års fødselsdag, og havde dåbskjole på. Syntes ikke det så dumt ud, tværtimod :-)

Okay. Tak for svar!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.