At vågne fra en drøm.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

413 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. juli 2015

Anonym trådstarter

... Og ønske at det faktisk var virkeligt!  

Det skal siges at jeg er meget skruk for tiden, i forvejen har min kæreste og jeg en skøn søn på snart 2 og ønsket om en baby (pige) er stor, men pga uddannelse må vi vente. 

I nat drømte jeg at jeg fødte en lille pige og at jeg nærmest råbte " Det er en pige, det er en pige"... Hvorfor jeg ønsker mig så meget en pige, ved jeg egentlig ikke, for jeg ville naturligvis blive ligeså lykkelig af at få en lille dreng til. 

Da jeg vågnede blev jeg helt trist, for der lå jo ikke nogle lille baby på mig... Ønsket om nr 2 er så stort pt, at jeg ikke kan rumme det og det ved min kæreste godt, det er bare ikke realistisk lige nu... 

Er der andre som har haft de her stærke drømme og være så utrolig skruk? Hvad kan man gøre for at tænke på noget andet?  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2015

Anonym

Anonym skriver:

Det skal siges at jeg er meget skruk for tiden, i forvejen har min kæreste og jeg en skøn søn på snart 2 og ønsket om en baby (pige) er stor, men pga uddannelse må vi vente. 

I nat drømte jeg at jeg fødte en lille pige og at jeg nærmest råbte " Det er en pige, det er en pige"... Hvorfor jeg ønsker mig så meget en pige, ved jeg egentlig ikke, for jeg ville naturligvis blive ligeså lykkelig af at få en lille dreng til. 

Da jeg vågnede blev jeg helt trist, for der lå jo ikke nogle lille baby på mig... Ønsket om nr 2 er så stort pt, at jeg ikke kan rumme det og det ved min kæreste godt, det er bare ikke realistisk lige nu... 

Er der andre som har haft de her stærke drømme og være så utrolig skruk? Hvad kan man gøre for at tænke på noget andet?  

Jeg har tit drømt, jeg er blevet gravid. Både min kæreste og jeg er rigtig skrukke, men desværre har jeg pco og dermed svært ved at opnå det.

for, i snart får drømmen opfyldt

Anmeld Citér

19. juli 2015

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg har tit drømt, jeg er blevet gravid. Både min kæreste og jeg er rigtig skrukke, men desværre har jeg pco og dermed svært ved at opnå det.

for, i snart får drømmen opfyldt

Hvor er det uretfærdigt at nogle skal have svært ved at få børn.. Jeg håber det lykkes for jer, og tusind tak for dit svar :-) 

Anmeld Citér

19. juli 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Åååh jeg er forfærdeligt skruk! - Og har været det ca 6 mdr nu!

Men realistisk set skal jeg nok ikke have en baby igen før om mindst 2 år... (Og så skal jeg også lige have en mand at lave en baby med )

Så ja! - Jeg kender i den grad til det! Og til drømme om baby og graviditet, og alt der hører med!

Når det er ved at tage overhånd trøster jeg mig med min skønne pige på 1 år, og den kæmpe udvikling hun har gang i lige nu. 

Anmeld Citér

19. juli 2015

Anonym trådstarter

MummiT skriver:

Åååh jeg er forfærdeligt skruk! - Og har været det ca 6 mdr nu!

Men realistisk set skal jeg nok ikke have en baby igen før om mindst 2 år... (Og så skal jeg også lige have en mand at lave en baby med )

Så ja! - Jeg kender i den grad til det! Og til drømme om baby og graviditet, og alt der hører med!

Når det er ved at tage overhånd trøster jeg mig med min skønne pige på 1 år, og den kæmpe udvikling hun har gang i lige nu. 

Dejligt at vide at man ikke er alene :-D Vi må også vente 2-3 år før vi kan gå igang med nr 2.... Men ja, jeg trøster også mig selv med at jeg har en dejlig søn, der er jo rigeligt at se til med små børn :-) 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.