Madras glider til siden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

459 visninger
3 svar
1 synes godt om
19. juli 2015

Mor1986

vores datter we begyndt at komme ind til os om natten. Hvilket er meget hyggeligt. 

Vi har snakket om at købe sådan en kile til midten af sengen så hun ikke falder ned i revnen. Vi har bare et andet problem. Vi har elevations senge. Og madrasser ligger oven på stel så de smutter ud til siden. I fodenden fulgte der en dims med så de ikke smuttede den vej. Men kan man monstro få noget at sætte på så madrasser ikke smutter ud i siden

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2015

MorTilN

Det kan man godt i Jysk har vi set, vi har nemlig samme problem med vores elevations seng, der det bare mig der ender i revnen men da vi skal købe ny seng snart køber vi det med til den i stedet for nu, så jeg kan desværre ikke sige noget om de hjælper

Anmeld Citér

19. juli 2015

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Vi har også elevations senge og der har vi også dimser på fodenden samt siderne. Den glider aldrig nogen steder selv om vores søn ofte sover imellem os. 

Anmeld Citér

19. juli 2015

Mor1986

Anonymbebs skriver:

Det kan man godt i Jysk har vi set, vi har nemlig samme problem med vores elevations seng, der det bare mig der ender i revnen men da vi skal købe ny seng snart køber vi det med til den i stedet for nu, så jeg kan desværre ikke sige noget om de hjælper

Det må jeg lige ud og have kigget på. Tænkte nok jeg ikke var den eneste med det problem �� 

og så håber jeg du slipper for at falde ned i revnen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.