At købe hus?..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

484 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. juli 2015

mpr

Ja at købe hus.. 

Vi er faldet over et virkelig lækkert hus der ligger knap 10 km fra vores by's centrum. Der vil være mulighed for bus i alle dage i ugen imellem 6.30 og 16.30 (vi har på nuværende tidspunkt ikke bil men ville nok skulle have mindst en)

Huset koster kun 955.000 og måske kunne skubbes længere ned pga opvarmningen af huset og at det nærmest kun lige er kommet på gaden. - udbetaling på 50.000

Brutto/Netto ekskl. ejerudgifter 4.883 / 3.883 kr

Ejerudgift pr. md. 1322 kr.

Jeg er studerende og med su lån får jeg 8.000 kr md. og manden får efter skat cirka 15.000 kr. md. 

Vi har jo udgifter som så mange andre, til forsikringer, børnepenge, telefoner og penge til at putte tøj på alle personer i huset samt mad og dyrlæge regninger til to katte..

Huset skal efter min mening ikke renoveres ud over at der med tiden helst skulle fjernvarme i stedet for fastbrændselsfyr. 

Men ville vi overhovedet kunne låne til sådan et hus? Huset har bare alt jeg har ønsket og ledt efter så længe.. Og ja min mor snakker om at vi både skulle ud og kigge og alt muligt selvom jeg jo som i nok kan fornemme er usikker på om det overhovedet ville være muligt..

Jeg har ikke forstand på alt det her huskøb halløjsa, men ønsker virkelig bare at kunne få mit eget, har et ønske om at jeg kun skal flytte en gang og det sted skulle jeg helst gerne ville bo de næste mindst 30 år 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2015

Sprit25

Jeg synes I skal snakke med banken. De kan sige det

Anmeld Citér

19. juli 2015

Lomm

Profilbillede for Lomm