Nøøj hvor min hud klør!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

709 visninger
9 svar
1 synes godt om
18. juli 2015

LBK

overalt.. Jeg er lige ved at gå til og manden min må da også snart være træt af at smøre min hud ind i creme. 

Specielt indersiden af min ankel kløe mest og jeg har snart ikke mere hud tilbage. Men min ryg, arme og mave klør ustandseligt.. 

Hvor går grænsen for hvad der er "normalt"?

jeg er 35+0 i morgen 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2015

MysteriousAngel

LBK skriver:

overalt.. Jeg er lige ved at gå til og manden min må da også snart være træt af at smøre min hud ind i creme. 

Specielt indersiden af min ankel kløe mest og jeg har snart ikke mere hud tilbage. Men min ryg, arme og mave klør ustandseligt.. 

jeg er 35+0 i morgen 

Jeg ville helt klart få undersøgt mit levertal.

2 ud af de 3 graviditer jeg har haft har jeg haft forhøjet levertal, hvor jeg den ene gang blev sat igang og den anden gang blev fulgt nøje pga medicin.

Skynd dig til læge og få det tjekket.. 

Anmeld Citér

18. juli 2015

LBK

MysteriousAngel skriver:

Jeg ville helt klart få undersøgt mit levertal.

2 ud af de 3 graviditer jeg har haft har jeg haft forhøjet levertal, hvor jeg den ene gang blev sat igang og den anden gang blev fulgt nøje pga medicin.

Skynd dig til læge og få det tjekket.. 

Det her er min 3. Graviditet og jeg har kun prøvet at maven har kløet.. 

Du har nok lidt ret.. Jeg må hellere få det tjekket 

Anmeld Citér

19. juli 2015

Annemette07

LBK skriver:

jeg er 35+0 i morgen 

Mine håndflader og under fødderne/samt benene kløede vildt da jeg var gravid. Jeg havde fået graviditetskløe :-( så kunne da godt være det. Det var også i uge 35 mit begyndte :-)

Anmeld Citér

19. juli 2015

LBK

Annemette07 skriver:

Mine håndflader og under fødderne/samt benene kløede vildt da jeg var gravid. Jeg havde fået graviditetskløe :-( så kunne da godt være det. Det var også i uge 35 mit begyndte :-)

Hvad brugte du til kløestillende 

Anmeld Citér

19. juli 2015

Ano20

Jeg oplevede det samme, da jeg var omkring 35 uger henne. Ved mig kløede det mest på fødder, ben og hænder. Jeg fik taget en blodprøve ved lægen, som viste at jeg havde alt for høje levertal. Jeg blev derefter fulgt tæt resten af min graviditet, og fødslen blev sat i gang i uge 38. 

Så jeg synes du skal prøve at kontakte din læge  

Anmeld Citér

19. juli 2015

LBK

vAnnemette skriver:

Jeg oplevede det samme, da jeg var omkring 35 uger henne. Ved mig kløede det mest på fødder, ben og hænder. Jeg fik taget en blodprøve ved lægen, som viste at jeg havde alt for høje levertal. Jeg blev derefter fulgt tæt resten af min graviditet, og fødslen blev sat i gang i uge 38. 

Så jeg synes du skal prøve at kontakte din læge  

Tak for dit svar. Det vil jeg gøre som det første i morgen 

Anmeld Citér

19. juli 2015

Annemette07

LBK skriver:

Hvad brugte du til kløestillende 

Alm creme, bare koldt, men sygehuset gav mig piller for kløen som hjalp idet det jo skyldtes forhøjede levertal :-)

Anmeld Citér

19. juli 2015

Rikke _ Mor til Ida <3

Har det på samme måde! Det fucking klør HELE TIDEN 

Anmeld Citér

19. juli 2015

LBK

Rikke _ Mor til Ida <3 skriver:

Har det på samme måde! Det fucking klør HELE TIDEN 

Ja 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.