Kosmetisk operation i udlandet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

482 visninger
7 svar
8 synes godt om
18. juli 2015

Anonym trådstarter

Hej piger

jeg vil operere min næse og fillers til læberne i udlandet i Budapest en læge ved navn de. Afshin.. Nogen der har prøvet ham?

er meget nervøs men glæder mig også vildt meget 

han vil bruge fat lip fillers på mig men kender intet til det .. Er det naturligt look eller er det

æimse Kessler look?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB

Jeg synes ABSOLUT du skal sætte dig noget grundigere ind i tingene, før du lader dig operere. 

Anmeld Citér

18. juli 2015

MorDk

Jeg ville ikke lade opererer uden at have undersøgt markedet og sat mig grundigt ind i tingene. Det synes jeg ikke helt det lader til du har. Ret mig, hvis jeg tager fejl. 

Anmeld Citér

18. juli 2015

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Jeg ville ikke lade opererer uden at have undersøgt markedet og sat mig grundigt ind i tingene. Det synes jeg ikke helt det lader til du har. Ret mig, hvis jeg tager fejl. 

Jeg har søgt godt og grundigt .. Min veninde har været hos ham og har gode erfaringer .

jeg ville bar hører om der er andre end hende 

Anmeld Citér

18. juli 2015

Lomm

Profilbillede for Lomm

Der var netop et program i tv for et par dage siden, hvor en havde nogle problemer efter en operation i udlandet. Det blev nævnt at komplikationer er for egen regning når man får udført noget uden for landets grænser - måske lige rart at vide det på forhånd.

Anmeld Citér

18. juli 2015

ErDuHerIkkeSnart

Anonym skriver:

Hej piger

jeg vil operere min næse og fillers til læberne i udlandet i Budapest en læge ved navn de. Afshin.. Nogen der har prøvet ham?

er meget nervøs men glæder mig også vildt meget 

han vil bruge fat lip fillers på mig men kender intet til det .. Er det naturligt look eller er det

æimse Kessler look?

Hvordan kan du overveje at lade ham bruge noget på dig, som du ikke 100 % kender effekten af? 

Følgeskaderne af fejlslagne kosmetiske operationer kan have livslange konsekvenser. 

Jeg ønsker dig held og lykke.

Anmeld Citér

18. juli 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Lomm skriver:

Der var netop et program i tv for et par dage siden, hvor en havde nogle problemer efter en operation i udlandet. Det blev nævnt at komplikationer er for egen regning når man får udført noget uden for landets grænser - måske lige rart at vide det på forhånd.

Sundhedsvæsnet er forpligtet til at hjælpe men de er ikke forpligtet til at tage hensyn til det kosmetiske - altså hvis der er noget galt med eksempelvis et silikonebryst - så bliver silikonet taget ud og det bliver ikke sat nyt ind. 

Går det ud over en brystvorte - så er det bare ærgeligt osv. 

Det er hvad jeg har læst

Så mit råd til dig ts: 

hvis du absolut vil gøre det i udlandet og der på et tidspunkt opstår komplikationer, så sørg for at have en opsparing så du kan gå til en god privatklinik 

held og lykke 

Anmeld Citér

18. juli 2015

Englehår

Profilbillede for Englehår

Jeg synes du bør sætte dig grundigt ind i hvordan du er forsikret hvis ikke det går godt.

Der har i dag været et program om lige netop kosmetiske operationer på dr3 - det hed "min krop til skræk og advarsel". Det kunne du måske se.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.