Test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

816 visninger
10 svar
3 synes godt om
18. juli 2015

Anonym trådstarter

Hjælp til tests 

tog en test imorges som jeg glemte og kigge på da min datter vågnede, og til min store overraskelse var den positiv (billed 1) da jeg kiggede på den i eftermiddag, tog så en til her i eftermiddag (billed 2) som jeg kiggede på efter ca 15-20 min  jeg vil være 3+0 ca så det kan jo være en bio, men er de positive 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2015

L-Mortil3

Hvis det er efter tid er de jo desværre ugyldige...

den første er uden farve i teststregen, så der vil jeg sige negativ hvis vi skal lade som om den kom inden for tid :-) 

den anden ville, i mine øjne være positiv, hvis den var kommet inden for tidsrammen :-)

Anmeld Citér

18. juli 2015

Anna2706

Tag en ny og kig på den indenfor tiden! :-) Først dér kan du regne med testen 

Anmeld Citér

18. juli 2015

Chellie

Jeg har aldrig haft en streg, som ikke var "noget", heller ikke over mange timer. Og det var samme type strimmel som den du bruger der. Jeg synes, du skal vente og se om din mens kommer, og hvis ikke, så teste igen. Men jeg vil altså være optimistisk på dine vegne! 

Anmeld Citér

19. juli 2015

Anonym trådstarter

Chellie skriver:

Jeg har aldrig haft en streg, som ikke var "noget", heller ikke over mange timer. Og det var samme type strimmel som den du bruger der. Jeg synes, du skal vente og se om din mens kommer, og hvis ikke, så teste igen. Men jeg vil altså være optimistisk på dine vegne! 

Tog en test mere imorges som også viste en streg over tid

forventet mens d 25 så må nok væbne mig med noget tålmodighed.. 

Det niver i underlivet idag, men det kan jo også være mens, det føles bare ikke som menssmerter

Anmeld Citér

19. juli 2015

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Tog en test mere imorges som også viste en streg over tid

forventet mens d 25 så må nok væbne mig med noget tålmodighed.. 

Det niver i underlivet idag, men det kan jo også være mens, det føles bare ikke som menssmerter

Og i negativ 

Anmeld Citér

19. juli 2015

Chellie

Jeg er ked af at sige det, men det er godt nok noget svagt noget, og det ser ikke ud som om, det bliver stærkere? Jeg tænker, det måske kan være en bio?

Giv det en uge før du tester igen 

Anmeld Citér

19. juli 2015

Anonym trådstarter

Chellie skriver:

Jeg er ked af at sige det, men det er godt nok noget svagt noget, og det ser ikke ud som om, det bliver stærkere? Jeg tænker, det måske kan være en bio?

Det også kun 3+1 idag efter egen beregning og æl for en uge siden 

Anmeld Citér

19. juli 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Jeg har altid smidt dem ud, når tiden er gået ud.... Ser det som ugyldigt, når Man aflæser den efter tid..

Men tænker også, at du må tage en til  (igen), hvis din menses ikke dukker op....

Anmeld Citér

20. juli 2015

Anonym trådstarter

Chellie skriver:

Igen en streg over tid 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.