Jobsamtale= nervøs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

499 visninger
6 svar
0 synes godt om
15. september 2009

Vingummien

Hvor er jeg bare nervøs, skal til jobsamtale her kl 14 i dag og hader bare sådan noget, bliver altid så nervøs og stemmen knækker over, virkelig frygtelig at have det sådan. Ikke underligt jeg har dumpet til mange eksamner, for er bare ikke god til sådan noget.

Håber det går godt så jeg kan komme væk fra alt det her kontanthjælp, men vil heller ikke have for høje forhåbninger. Er et rengøringsjob og finder de en der har arbejdet meget med det vælger de nok ham/hende i sted for en der ikke har lavet det før, også selvom det "bare" er rengøring.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2009

Sweet1978

suanne85 skriver:

Hvor er jeg bare nervøs, skal til jobsamtale her kl 14 i dag og hader bare sådan noget, bliver altid så nervøs og stemmen knækker over, virkelig frygtelig at have det sådan. Ikke underligt jeg har dumpet til mange eksamner, for er bare ikke god til sådan noget.

Håber det går godt så jeg kan komme væk fra alt det her kontanthjælp, men vil heller ikke have for høje forhåbninger. Er et rengøringsjob og finder de en der har arbejdet meget med det vælger de nok ham/hende i sted for en der ikke har lavet det før, også selvom det "bare" er rengøring.

Lykestøv til dig - hovedet op, panden høj, du skal bare tro på dig selv, du fortjener det lige så meget som nogen andre.....

Anmeld

15. september 2009

Plysbjørnen

suanne85 skriver:

Krydser alt hvad krydses kan i håb om at du for det, tror på at du godt kan.

Betina

Anmeld

15. september 2009

Vingummien

Mnage tak

Anmeld

15. september 2009

LotteN

spændennde... mangegnage held og lykke... krydser fingre for dig

Anmeld

15. september 2009

oo

uuuuh susanne! nu er du nok liiige gået ind til samtalen og jeg krydser krydser krydser for, at du klarer den

Anmeld

15. september 2009

anna-jonas

Ahhh............................du er afsted lige nu. Så er det vel på sin plads at krydse alt hvad krydses kan lige nu..................

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.