Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hej mødre og mødre-to-be
jeg har i mange år ledt efter titlen på en fantastisk film jeg så for mange år siden i forbindelse med OL i Atlanta i 1996 - den er baseret på virkelig hændelser og handler om en afroamerikansk kvinde som er løber, så sker der noget om det er sygdom eller ulykke husker jeg ikke - men hun mister benet/benene og træner sig så op til de paralympiske lege istedet - hvis den ringer en klokke hos nogle så skriv endelig for jeg vil SÅ gerne se den igen
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
hej mødre og mødre-to-be jeg har i mange år ledt efter titlen på en fantastisk film jeg så for mange år siden i forbindelse med OL i Atlanta i 1996 - den er baseret på virkelig hændelser og handler om en afroamerikansk kvinde som er løber, så sker der noget om det er sygdom eller ulykke husker jeg ikke - men hun mister benet/benene og træner sig så op til de paralympiske lege istedet - hvis den ringer en klokke hos nogle så skriv endelig for jeg vil SÅ gerne se den igen
Beklager forkert link
Jegkiggerpåfugle skriver: hej mødre og mødre-to-be jeg har i mange år ledt efter titlen på en fantastisk film jeg så for mange år siden i forbindelse med OL i Atlanta i 1996 - den er baseret på virkelig hændelser og handler om en afroamerikansk kvinde som er løber, så sker der noget om det er sygdom eller ulykke husker jeg ikke - men hun mister benet/benene og træner sig så op til de paralympiske lege istedet - hvis den ringer en klokke hos nogle så skriv endelig for jeg vil SÅ gerne se den igen
Jeg kender den ikke - kan du huske mere om den?
En Google søgning på dine ledetråde kommer med et resultat på en Wilma Rudolph og hvis man søger på IMDB.com dukker der en film fra 1977 op der bare slet og ret hedder "Wilma". Kan det være den, eller er den for gammel?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128