Hvad hedder filmen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

657 visninger
3 svar
0 synes godt om
17. juli 2015

Jegkiggerpåfugle

hej mødre og mødre-to-be

jeg har i mange år ledt efter titlen på en fantastisk film jeg så for mange år siden i forbindelse med OL i Atlanta i 1996 - den er baseret på virkelig hændelser og handler om en afroamerikansk kvinde som er løber, så sker der noget om det er sygdom eller ulykke husker jeg ikke - men hun mister benet/benene og træner sig så op til de paralympiske lege istedet - hvis den ringer en klokke hos nogle så skriv endelig for jeg vil SÅ gerne se den igen

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2015

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

hej mødre og mødre-to-be

jeg har i mange år ledt efter titlen på en fantastisk film jeg så for mange år siden i forbindelse med OL i Atlanta i 1996 - den er baseret på virkelig hændelser og handler om en afroamerikansk kvinde som er løber, så sker der noget om det er sygdom eller ulykke husker jeg ikke - men hun mister benet/benene og træner sig så op til de paralympiske lege istedet - hvis den ringer en klokke hos nogle så skriv endelig for jeg vil SÅ gerne se den igen

Beklager forkert link

Anmeld Citér

19. juli 2015

Kindfed

Jegkiggerpåfugle skriver:

hej mødre og mødre-to-be

Jeg kender den ikke - kan du huske mere om den? 

Anmeld Citér

19. juli 2015

mizzophie

Profilbillede for mizzophie
Jegkiggerpåfugle skriver:

hej mødre og mødre-to-be

En Google søgning på dine ledetråde kommer med et resultat på en Wilma Rudolph og hvis man søger på IMDB.com dukker der en film fra 1977 op der bare slet og ret hedder "Wilma". Kan det være den, eller er den for gammel? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.