Eksperthjælp: Gravid i uge 12 og meget træt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.444 visninger
0 svar
0 synes godt om
17. juli 2015

Lisbeth Jess

Jeg har et spørgsmål som jeg håber i kam hjælpe mig med . Jeg er gravid i 12 uge og lider af træthed . Det er så slemt at jeg dårligt kam hænge sammen på arbejde . Hvad kan jeg gøre ? Håber i kan hjælpe mig da det virkelig er et stort problem for mig . Mvh Stine

Lisbeths svar

Hej Stine !

Tillykke med din graviditet. den træthed du beskriver er der rigtig mange gravide der lider af. det gør det ikke nemmere for dig.

Du må forsøge at få hvilt dig godt, når du er hjemme. Skru ned for ambitionerne om rengøring , madlavning , selskabelighed m.m.

Læg dig når du kommer hjem og hvil din trætte krop. Lyt evt til et aflapningsbånd. Det er ikke farligt at være så træt, kun meget frustrerende.

Nu ved jeg ikke, hvad du laver, men sørg for at få holdt dine pauser og lad op, Tag evt en powernap på 5-10 minutter.

Spis sundt. Hav mandler og rosiner med som snack det giver energi.

Håber din blodprocent er i orden. Start gerne på jern, og husk vitaminerne. Få gået nogle gode ture det giver også lidt energi at blive blæst igennem.

Trætheden går over igen, du får det ikke sådan her hele graviditeten.

Lige pludselig er du ved at skal have lavet kønsscanning. maven vokser og du får mere energi.

Fortsat held og lykke i graviditeten.

Varme hilsner

Lisbeth Jess

Lisbeth kan kontaktes til private sessioner i hjemmet.

Se Lisbeths hjemmeside: Dit-barn.dk

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.