Velkommen til min søster....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

545 visninger
10 svar
0 synes godt om
15. september 2009

mariamiss6

Stina&Mads, som er min søster, vover sig lidt væk fra netbaby, og er nu herinde fra i dag af.... hurraaaaa

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2009

StinaS

mariamiss6 skriver:

Stina&Mads, som er min søster, vover sig lidt væk fra netbaby, og er nu herinde fra i dag af.... hurraaaaa

Ja ja, ej , jeg kigger nu stadig ind på NB i ny og næ.

Ej nu er Fiona kraft edeme vågen igen. GRRR!!!

Nårh jeg futter.

Hygge hejsa

Anmeld

15. september 2009

mariamiss6

Stina&Mads skriver:

Ja ja, ej , jeg kigger nu stadig ind på NB i ny og næ.

Ej nu er Fiona kraft edeme vågen igen. GRRR!!!

Nårh jeg futter.

Hygge hejsa

hehe så kan du lære det.... ikke sidde stille for længe....

Anmeld

15. september 2009

Sweet1978

Jamen alle er velkommen håber du bliver (selvom du multitasker)

Anmeld

15. september 2009

Ox.

Velkommen til!

Anmeld

15. september 2009

StinaS

mariamiss6 skriver:

hehe så kan du lære det.... ikke sidde stille for længe....

Jamen herre gud, barnet sover ca 15 minutter af gangen, og når jeg tager hende op, vil hun ikke spise, ikke drikke, ikke hænge hos mig, ikke være i gåstolen, ikke have skiftet ble. Hun er så død træt, og vil bare ikke sove. Heldigvis skulle Mads være lidt tidligere hjemme idag, så kan han lige få lov at aflaste mig lidt. Altså indtil de to andre skal hentes. Men dem har jeg lovet må se Peter Pan når de kommer hjem, og det skal frøken Melina jo nok huske. Så der er ca 1 times ro med dem ihverfald. Fiona ligge oppe i sengen og surmuler lidt på mig tror jeg, men nu kan hun altså lige få lov at liggeder i 5 minutter, så længe hun ikke skriger er det vel okay.

Anmeld

15. september 2009

Vingummien

Velkommen til mariamiss6 søster

Anmeld

15. september 2009

StinaS

Stina&Mads skriver:

Jamen herre gud, barnet sover ca 15 minutter af gangen, og når jeg tager hende op, vil hun ikke spise, ikke drikke, ikke hænge hos mig, ikke være i gåstolen, ikke have skiftet ble. Hun er så død træt, og vil bare ikke sove. Heldigvis skulle Mads være lidt tidligere hjemme idag, så kan han lige få lov at aflaste mig lidt. Altså indtil de to andre skal hentes. Men dem har jeg lovet må se Peter Pan når de kommer hjem, og det skal frøken Melina jo nok huske. Så der er ca 1 times ro med dem ihverfald. Fiona ligge oppe i sengen og surmuler lidt på mig tror jeg, men nu kan hun altså lige få lov at liggeder i 5 minutter, så længe hun ikke skriger er det vel okay.

Nu sover hun vidst lidt igen..

Argh, der fristede jeg vidst skæbnen. Hun er lige våget og små piver..

Anmeld

15. september 2009

mariamiss6

hehe jamen giv hende sutten og lad hende ligge hvis hun da ikke ligefrem er ked af det..... eller æg hende i kravlegården, eller på et tæppe på gulvet...

Anmeld

15. september 2009

Mira0911

Velkommen til...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.