Vendingsforsøg- 40+2???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

296 visninger
0 svar
0 synes godt om
17. juli 2015

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

I går skulle jeg til JM, for at forsøge at løsne hinder, men sådan gik det ikke. 

Jeg sagde at jeg bestemt var sikker på at han ikke står fast endnu, og at jeg var i tvivl om at han lå forkert.. JM kunne få fat i hovedet under mine ribben i højre side, og hun mærkede mig indeni, og der var intet tegn på hovedet nedad og jeg var pænt lukket, så blev sendt over på fødemodtagelsen, til scanning og samtale med læge.

Ganske rigtig lå han i " tværleje" sagde lægen... og da jeg slet ikke var modnet endnu, blev det bestemt at jeg skal prøve et vendingsforsøg, på mandag, 40+2 OG de så vil prøve at tage vandet, når/hvis de får ham vendt.....

Det er anden gang jeg bliver sendt til vending, første gang havde han dog fint vendt sig selv, da det blev min tur  det var i uge 36+5 

Jeg er 2 gangs gravid, og har læst at de kan vende sig helt frem til fødslen, er der nogen der har prøvet at have baby i tværleje så "sent" ???? og hvordan gik det???

Jeg har valgt at hvis ikke han kan vendes, så bliver det et kejsersnit, da jeg gik meget i stykker sidst, og han nok ikke bliver en helt lille baby... Håber at hører lidt erfaringer 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.