Eid mubarak

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2015

Diosa85

M &.I skriver:

Ja det er også dejlig at man er forskellig,  man lære også fra hinanden,  jeg respektere alle mennesker uanset hvad. 

Jeg er jo muslim men siger til alle dansker god jul; ) .

Det synes jeg også man skal. Respekterer hinanden og hinandens forskelligheder og lær af dem. 

Nu vil jeg ihvertfald ønske dig og jer andre muslimer glædelig Eid også vil jeg finde min seng. Kan du sove godt og tak for nogle lærerige ord 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2015

M &.I

Diosa85 skriver:

Det synes jeg også man skal. Respekterer hinanden og hinandens forskelligheder og lær af dem. 

Nu vil jeg ihvertfald ønske dig og jer andre muslimer glædelig Eid også vil jeg finde min seng. Kan du sove godt og tak for nogle lærerige ord 

Tak 

Anmeld Citér

17. juli 2015

A&F

M &.I skriver:

Eid Mubarak til dig, tiden går hurtig denne år, synes ikke det var hårdt.  

Det var slet ikk hårdt nej. Vi har virkelig været velsignede alhamdulilah . Trist Ramadan er slut. In sha Allah vi oplever Ramadan igen næste år. Hav en dejlig Eid

Anmeld Citér

17. juli 2015

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
A&F skriver:

Så endte den velsignede Ramadan måned her til aften. Jeg ønsker jer alle en god Eid i familien og de nærmestes nærvær 

Eid Mubarak til dig min kære søster og alle andre på baby.DK. Må I alle have nogle flagdage med jeres kære og nære. 

Anmeld Citér

17. juli 2015

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Diosa85 skriver:

Hvad betyder Eid mubarak?  

Det betyder glædelig Eid

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.