Det tager på kræfterne.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

461 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. september 2009

Karo

Alt dette her med biopsien tager virkeligt hårdt på mig. Jeg prøver så vidt muligt at "glemme" at jeg er gravid og hvis noget minder mig om det (bukser der ikke længere passer, kvalme eller bevægelse fra den lille) bliver jeg rigtig ked af det. Det er menignen at man skal være glad og lykkelig når man venter sig, men istedet gå jeg rundt og er smadder ked af det og ønsker af og til at jeg slet ikke var gravid. Oveni er Marcus blevet rigtigt syg med øjenbetændelse og feber hvilket betyder at jeg ikke får sovet meget om natter. Så jeg er virkeligt et ynkeligt syn iøjeblikket.

Martin er af en anden støbning end mig. Ud af til virker han som om tingene ikke går ham på, mens de nager frygteligt indeni. Der skal meget til at bægeret flyder over for ham, men igår fik han nok. Imorges kørte han ind på sygehustet og krævede en forklaring fra en der havde styr på tingene. Han kom så til at snakke med hende jeg havde talt med igår, og hun havde givet sig godt med tid til at forklarer ham tingene. Hun fik forklaret at prøve 1 ca. tager en uge alt efter hvor hurtigt ens celler vokser. Mine celler er ikke vokset hurtigt nok til et svar i sidste uge, men de siger på riget at der vil være svar på den i denne uge så det derfor ikke er nødvendigt at tage en fostervandsprøve. Martin fik så forklaret hvor forkert der er at sige at der går en uge til man har svar på den første del af prøven og hun kunne kun give ham ret. Hun vil nu tage det op til et møde og vende at man skal sige fra en uge og folderen de udlevere skal også laves om.

Så nu må vi bare vente på hvornår svaret kommer i denne uge. Hun sagde til Martin at vi ikke skulle forvente svar i dag eller i morgen men snarer sidst på ugen. Så nu venter vi igen................

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2009

anna-jonas

Har skrevet til dig på NS.......................men du får også lige et knus her.

Anmeld

15. september 2009

Klumpe-dumpe

kan godt tager på kræfterne, puhada. Og især når I forventede at få svar i weekend og at Martin blev hjemme fra F1.
Sys bare hele din "sag" er så latterlig umenneskelig!!!

JEg sys det var sejt at Martin mødte personligt op derinde på syghuset, så kan det være at de "lære" at der rent faktisk er mennesker bag tlf.-stemmerne da det jo altid er nemmere at lægge afstand i tlfén end det er irl! Og dermed fatter at det her er bare ikke okay! (bliver IGEN helt arrig på jeres vejne)

Hun er jo også sikker på sin sag når hun siger at svaret ikke forlægger i dag eller i morgen, NEJ så er det under alle omstædigheder også IGEN blev sidste på ugen!!!!

Men et stort skuldeklap til Martin!!!

og et kæmpe

Anmeld

15. september 2009

NaFe

Puha kan slet ikke forstille mig hvordan du har det, og vor mange tanker der må fylde i dit hovede... for ja det burde jo være glædeligt a være gravid. Men håber virkleig a i hurtigst muligt kan få svar, så i har bare lidt a forholde sig til... Og syntes det var så godt a martin tog personligt ned og snakkede med dem...kan være de ligesom tænker sig om næste gang nogen skal det samme igennem, for man firtjener sku en ordentlig behandling....

og postitive tanker til jer alle 3..håber det bedste...

Anmeld

15. september 2009

Bondepigen

Årh, det er altså bare for dårligt at de giver jer et tidspunkt, og det ikke holder. Det er ikke fair, når det handler om sådan noget.

Håber snart I får svar... Et GODT svar!!!

Anmeld

16. september 2009

Barbamama

Åh altså Katja.... Jeg er virkelig ked af at høre at du har det sådan, men jeg kan godt forstå det..... Men jeg håber snart du kan få lov til at glæde dig over at have en lille bebs indeni.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.