Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jeg søger lidt hjælp er faldet for den serie men vil gerne kunne se flere afsnit ind de 2 fjernsynet sender. Kan man se den serie på nogle af de online streame sider der er som er lovligt håber virkelig i vil hjælpe mig
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Desværre ikke nej. Så skal du købe dem på dvd hvis du vil se alle med undertekster ihvertfald. Ellers kan du Google Big bang theory watch online. Så kan du streame afsnit fra USA
http://geektv.me/watch-online/the-big-bang-theory-1
BAZINGA!!!
tak for svar. det virkelig en sjov serie ham der spiller sheldon spiller virkelig godt haha
Hahaha jeg eeeeelsker også den serie! Jeg ser det personligt på www.watch-series-tv.to mener jeg den hedder hvis du har en Android telefon kan du hente appen showbox, der ligger nærmest alle nye serier fra USA OSV
Min kæreste har siddet og set det med danske undertekster på nettet... lige nu har jeg glemt hvilken side men jeg skal nok spørge ham når han kommer hjem...
Ms.Sunshine skriver: Min kæreste har siddet og set det med danske undertekster på nettet... lige nu har jeg glemt hvilken side men jeg skal nok spørge ham når han kommer hjem...
tak lyder lovligt når der er danske undertekst på kan dog sagtens forstå uden men ofte er de sider uloveligt
mortilsilke skriver: Hahaha jeg eeeeelsker også den serie! Jeg ser det personligt på www.watch-series-tv.to mener jeg den hedder hvis du har en Android telefon kan du hente appen showbox, der ligger nærmest alle nye serier fra USA OSV
Jeg vil gerne vide om det ikke er uloveligt ? har hørt de er mere ops på folk der stramer uloveligt man kan vis risikere en kæmpe bøde. så jeg tør ikke tage chancen derfor holder jeg mig til sider jeg ved er lovelige
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128