Big bang theory

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.101 visninger
8 svar
8 synes godt om
16. juli 2015

debbie19

jeg søger lidt hjælp er faldet for den serie men vil gerne kunne se flere afsnit ind de 2 fjernsynet sender. Kan man se den serie på nogle af de online streame sider der er som er lovligt  håber virkelig i vil hjælpe mig

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2015

Diosa85

jeg søger lidt hjælp er faldet for den serie men vil gerne kunne se flere afsnit ind de 2 fjernsynet sender. Kan man se den serie på nogle af de online streame sider der er som er lovligt  håber virkelig i vil hjælpe mig

Desværre ikke nej. Så skal du købe dem på dvd hvis du vil se alle med undertekster ihvertfald. Ellers kan du Google Big bang theory watch online. Så kan du streame afsnit fra USA 

Anmeld Citér

16. juli 2015

lillelille

http://geektv.me/watch-online/the-big-bang-theory-1

Anmeld Citér

16. juli 2015

Sprit25

BAZINGA!!!

Anmeld Citér

17. juli 2015

debbie19

tak for svar. det virkelig en sjov serie ham der spiller sheldon spiller virkelig godt haha  

Anmeld Citér

17. juli 2015

mortilsilke

Hahaha jeg eeeeelsker også den serie! Jeg ser det personligt på www.watch-series-tv.to mener jeg den hedder  hvis du har en Android telefon kan du hente appen showbox, der ligger nærmest alle nye serier fra USA OSV 

Anmeld Citér

17. juli 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Min kæreste har siddet og set det med danske undertekster på nettet... lige nu har jeg glemt hvilken side men jeg skal nok spørge ham når han kommer hjem...

Anmeld Citér

17. juli 2015

debbie19

Ms.Sunshine skriver:

Min kæreste har siddet og set det med danske undertekster på nettet... lige nu har jeg glemt hvilken side men jeg skal nok spørge ham når han kommer hjem...

tak lyder lovligt når der er danske undertekst på kan dog sagtens forstå uden men ofte er de sider uloveligt

Anmeld Citér

17. juli 2015

debbie19

mortilsilke skriver:

Hahaha jeg eeeeelsker også den serie! Jeg ser det personligt på www.watch-series-tv.to mener jeg den hedder  hvis du har en Android telefon kan du hente appen showbox, der ligger nærmest alle nye serier fra USA OSV 

Jeg vil gerne vide om det ikke er uloveligt ? har hørt de er mere ops på folk der stramer uloveligt man kan vis risikere en kæmpe bøde. så jeg tør ikke tage chancen derfor holder jeg mig til sider jeg ved er lovelige 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.