En god sports bh, hvilken??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

778 visninger
11 svar
0 synes godt om
15. september 2009

Honningblomst

Hej piger...

Jeg skal have købt mig en ny sports bh, en god en der virkelig støtter....den jeg har er ikke så god, er sgu bange for jeg får hænge babser af den og alt mit løb...så hvad skal jeg købe??

Knus Eva

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2009

petersmor

Eva skriver:

Hej piger...

Jeg skal have købt mig en ny sports bh, en god en der virkelig støtter....den jeg har er ikke så god, er sgu bange for jeg får hænge babser af den og alt mit løb...så hvad skal jeg købe??

Knus Eva

Hey Søjde.
Jeg har en FILA med bøjle, den er jeg rigtig rigtig glad for.....Men øhhh....Hmmm, nu har jeg jo også et sæt babser der nærmest ligner dine de "Gamle"....

Knus Hanne

Anmeld

15. september 2009

Honningblomst

petersmor skriver:

Hey Søjde.
Jeg har en FILA med bøjle, den er jeg rigtig rigtig glad for.....Men øhhh....Hmmm, nu har jeg jo også et sæt babser der nærmest ligner dine de "Gamle"....

Knus Hanne

Kunne være jeg skulle prøve sådan en...men er det ikke ubehageligt med bøjlerne i når du bevæger dig?? Bare den sidder fast, så babserne ikke hopper op og ned...

Knus og tak søde...

Anmeld

15. september 2009

petersmor

Eva skriver:

Kunne være jeg skulle prøve sådan en...men er det ikke ubehageligt med bøjlerne i når du bevæger dig?? Bare den sidder fast, så babserne ikke hopper op og ned...

Knus og tak søde...

Jeg synes det er rart med bøjlerne, men den skal selvfølgelig sidde rigtigt så de ikke trykker på ribbenene eller gnaver i armhulen.

God dag til dig og dine.

Knuser.

Anmeld

15. september 2009

ekzunz

I Form testede sports-bh'er, og der vandt dem fra Change. De skulle være super-gode.....

Jeg har desværre ikke prøvet dem selv, da jeg endnu ikke har fået hentet den jeg har bestilt hjem....

Anmeld

15. september 2009

Rikke Houmøller Thaarup

Jeg har købt casall til spinning og cykling. Dem kan jeg bedst lide.

Jeg tror det er meget individuelt hvad man syntes bedst om. Der er jo stor forskel på hvor meget der skal støttes og hvilken sport man dyrker.

Anmeld

15. september 2009

karina1980

nu har jeg jo ikke meget bryst, så jeg har en fra nike og en fra H&M og for mig er de begge gode, der nemlig ikke noget der hopper rundt

jeg prøvede en fra hunkemøller, men men, synes den var for besværlig at få på, den ramte ellers de rigtige støttepunkter

Anmeld

15. september 2009

Sofia24

Jeg vil også anbefale dig at købe Casall  
De koster godt nok 400 stykket, men de holder og der er ikke noget der hopper nogen steder!! Har spillet håndbold i mange år og det er de bedste sports-toppe ever...
Den ældste jeg har er 5 år gammel, er blevet brugt minimum 2 gange om ugen, og den er så god som ny endnu!
Så de er alle pengene værd!

Knus Sofia

Anmeld

15. september 2009

DK

Sofia24 skriver:

Jeg vil også anbefale dig at købe Casall  
De koster godt nok 400 stykket, men de holder og der er ikke noget der hopper nogen steder!! Har spillet håndbold i mange år og det er de bedste sports-toppe ever...
Den ældste jeg har er 5 år gammel, er blevet brugt minimum 2 gange om ugen, og den er så god som ny endnu!
Så de er alle pengene værd!

Knus Sofia

Jeg har også sådan en casall, og mine hopper ingen steder. Jeg fik den endda i lyserød Derudover så har den slet ikke ændret sig i vask eller noget. Den er stadig fin som ny.

Anmeld

15. september 2009

Tina2

Jeg har en sports-top jeg i tidernes morgen købte hos Ellos, og det er simpelthen den mest fantastiske:-) Babserne rø'r sig ikke ud af flækken når jeg løber, så den støtter virkelig helt fantastisk:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.