Nogle fra Hårlev?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

249 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. juli 2015

Mor til F

Hej

Jeg ville høre,  om der er nogle fra Hårlev herinde, som kan fortælle mig lidt om byen? 

Hvordan er transport mulighederne med bus/tog - er der lav indstigning i togene? 

Er det nemt at komme til/fra stationen - også om aftenen? 

Er det børnevenligt?  Har en datter på 1 år,  så tænker på blandt andet vuggestue,  legepladser og natur. 

Håber der er nogle,  som kan hjælpe mig

På forhånd tak!  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2015

God-mor

Mor til Freia <3 skriver:

Hej

Jeg ville høre,  om der er nogle fra Hårlev herinde, som kan fortælle mig lidt om byen? 

Hvordan er transport mulighederne med bus/tog - er der lav indstigning i togene? 

Er det børnevenligt?  Har en datter på 1 år,  så tænker på blandt andet vuggestue,  legepladser og natur. 

På forhånd tak!  

Der er gode transport muligheder fra Hårlev. Togene (som er næsten helt nye og meget nemme at benytte hvis man har barnevogn med), køre fra 5 morgen til midnat. De køre til Køge (tager ca. 15 min.) og fra Køge køre der S-tog til København hver 10. Eller 20. Minut. Du kan også køre til Faxe ladeplads og Rødvig med toget fra Hårlev og dette tager også 15 min. Så der er gode transport muligheder. Men kender ikke så meget til byen udover den er meget lille

Anmeld Citér

16. juli 2015

God-mor

Hej

På forhånd tak!  

Togene køre hver 30. minut ��

Anmeld Citér

16. juli 2015

Ploffer

Hej

På forhånd tak!  

Som en anden skrev er der rigtig gode transport muligheder fra Hårlev... Tror der både er en dagpleje og en integreret institution. Det er en lille by ja men ikke desto mindre er det en skøn by ( mine forældre bor der, jeg bor i Karise 5 min derfra) 

der er både superbrugsen, fakta og en bager så helt død er byen altså heller ikke 

bare skriv hvis du vil vide mere så skal jeg forsøge at give dig svar 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.