Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja, som spørgsmålet lyder - kan man hente film/afsnit så man har mulighed for at se det uden internet? F.eks på bilture? Og kan man det begge to, eller hvilken? :-)
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Annemette07 skriver: Ja, som spørgsmålet lyder - kan man hente film/afsnit så man har mulighed for at se det uden internet? F.eks på bilture? Og kan man det begge to, eller hvilken? :-)
Viaplay mener jeg godt du kan. Men tror desværre ikke med Netflix.
Vi har viaplay og har hentet ned til bilturen.
Viaplay er leje og købe, så der kan du se det offline..(Det er i reklamer for tiden)
Netflix nej.
Netflix kan ikke som andre siger.
Viaplay der er der en funktion i appen hvor du downloader filmen mens du er på nettet. Så kan du afspille den uden net efterfølgende
Tak for svar :-)
Men hvis du har mobilabonnement med data kan du lave internetdeling med iPad fx. Så kræver det bare at der er signal. Det har vi haft gjort. Også med youtube.
SDD skriver: Men hvis du har mobilabonnement med data kan du lave internetdeling med iPad fx. Så kræver det bare at der er signal. Det har vi haft gjort. Også med youtube.
Ja, det ved jeg, men data er dyrt i udlandet :-(
Annemette07 skriver: Ja, det ved jeg, men data er dyrt i udlandet :-(
Ja det er det selvfølgelig. Øv øv. Men havde det været en køretur i dk så havde det virket
SDD skriver: Ja det er det selvfølgelig. Øv øv. Men havde det været en køretur i dk så havde det virket
Ja, og tak for tippet ;-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128