MacBook air eller Pro?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilken en?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

508 visninger
6 svar
0 synes godt om
16. juli 2015

Chrissi_lgh@hotmail.com

Min nu 6 år gamle MacBook Pro virker næsten ikke længere (vidst ret forståeligt med den alder ), men nu står jeg og skal købe en ny til studiestart. 

Nogen, der vil hjælpe mig med at beslutte om det skal være en air eller pro? Og hvis det skal være air, skal det så være 11" eller 13"? 

Den skal bruges til studie. Så det er mest skriveprogrammer og gå på nettet. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2015

Trine89

Migogmymy skriver:

Min nu 6 år gamle MacBook Pro virker næsten ikke længere (vidst ret forståeligt med den alder ), men nu står jeg og skal købe en ny til studiestart. 

Nogen, der vil hjælpe mig med at beslutte om det skal være en air eller pro? Og hvis det skal være air, skal det så være 11" eller 13"? 

Mit bud er en air 13". 

en pro vil være overkill. men igen det kommer an på hvad studie det er. for hvis det er sådan noget som grafiker hvor du har brug for at trække nogle tunge programmer så er det en pro du skal have. 

Men er det "bare" alm. skrive noter og opgaver studie er en Air 13" helt perfekt, 

Anmeld Citér

16. juli 2015

Chrissi_lgh@hotmail.com

Trine89 skriver:

Mit bud er en air 13". 

en pro vil være overkill. men igen det kommer an på hvad studie det er. for hvis det er sådan noget som grafiker hvor du har brug for at trække nogle tunge programmer så er det en pro du skal have. 

Men er det "bare" alm. skrive noter og opgaver studie er en Air 13" helt perfekt, 

Det er et samfundsvidenskabeligt studie, så ingen tunge grafiske programmer. 

Bliver en 11,6" for lille at kigge på en hel dag? (Kan nærmest regne svaret ud  )

Anmeld Citér

16. juli 2015

Trine89

Migogmymy skriver:

Det er et samfundsvidenskabeligt studie, så ingen tunge grafiske programmer. 

Bliver en 11,6" for lille at kigge på en hel dag? (Kan nærmest regne svaret ud  )

Jeg syntes det er for Lille. 

Jeg eøhar selv en lille computer. Den er lige lidt mindre end de 11,6 men jeg og jeg syntes godt det kan give lidt problemer efter nogle timer. 

Og jeg ville fortrække en 13"

Anmeld Citér

16. juli 2015

Spirrevip

Jeg har en 10" til studie, og det fungerer fint for mig. Det er dog ikke en macbook. Jeg valgte at spare og købe en lille, frem for en stor 

Anmeld Citér

16. juli 2015

modesty

Migogmymy skriver:

Helt klart air.

Jeg har en 13" og min mand har en 11". Jeg er meget glad for at jeg har valgt den store, synes at skærmen på den lille er for lille.

Anmeld Citér

16. juli 2015

PernilleogLouis

jeg har en air i 11 og bruger den til studiet - syns den er perfekt

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.