Når man genkender folk herinde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

434 visninger
3 svar
2 synes godt om
16. juli 2015

Morogbarn

Profilbillede for Morogbarn

Nu er det tredje gang jeg finder ud af, at folk herinde, er nogen, jeg kender i virkeligheden. Godt nok nogen jeg ikke har set i flere år, men det er altså lidt sjovt. Ikke at det gør nogen forskel. Jeg render ikke ud og fortæller vidt og bredt om, hvad de skriver herinde til fælles bekendte. Men det er bare sjovt, at man måske har fuldt med i vedkommendes tråde herinde, og så smider vedkommende måske et billede ind af sig selv, og så er det en, man kender  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2015

SandraXOXO

Det har jeg også oplevet  Jeg undre mig så over at man fortæller så åbent om sit privatliv og sine børns og fædre osv, og så tilmed med navn og billeder. Altså jeg ved pludselig mere om en person nu, end dengang vi rent faktisk var venner. 

Anmeld Citér

16. juli 2015

Kløver

SandraXOXO skriver:

Det har jeg også oplevet  Jeg undre mig så over at man fortæller så åbent om sit privatliv og sine børns og fædre osv, og så tilmed med navn og billeder. Altså jeg ved pludselig mere om en person nu, end dengang vi rent faktisk var venner. 

Da jeg startede herinde, var der faktisk mange med billede osv og man følte man kendte hinanden, af de meget aktive brugere. Der er stadig nogle af dem jeg tænker på den dag i dag, om de har det godt og har fået en fantastisk veninde herinde  

jeg er selv blevet meget mere anonym og bruger heller forummet så meget som jeg gjorde en gang 

Anmeld Citér

16. juli 2015

L-Mortil3

Det er lidt skægt når det sker! Jeg var meget aktiv herinde for 6 år siden og sås også privat med en 6-7 stykker her fra Vestjylland. 

Har dog ikke oplevet at "finde" nogen jeg kendte i forvejen ;-) 

nu 6 år efter, er der vist ingen herinde der ved hvem jeh er hihi

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.