Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg blev insemineret (Iui-H) den 28. Juni. Jeg begyndte at få en del kraftige menstruationssmerter 15 dage efter plus dagene derefter. Men ingen mens er kommet. jeg har efterhånden taget en del test, som alle ikke kan være mere negative - øv øv. Jeg har fået pergotime, gonal-f og ovitrelle i forløbet. Kan jeg bare have sprunget mens over. De andre gange er den kommet ingen testdag.
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvorforikkemig skriver: Jeg blev insemineret (Iui-H) den 28. Juni. Jeg begyndte at få en del kraftige menstruationssmerter 15 dage efter plus dagene derefter. Men ingen mens er kommet. jeg har efterhånden taget en del test, som alle ikke kan være mere negative - øv øv. Jeg har fået pergotime, gonal-f og ovitrelle i forløbet. Kan jeg bare have sprunget mens over. De andre gange er den kommet ingen testdag.
Du er ca en uge foran mig, så jeg skal ikke kloge mig på det, men jeg ville selv tænke, hvis der ikke er kommet mens, så er der stadig en chance... Ud fra hvad jeg kan læse herinde, er der mange, der først kan teste positivt ret sent! Det er jo forskelligt hvor meget og hvor hurtigt den enkelte har g-hormon i kroppen..
Så hold modet oppe...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128