Symptomer inden test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

467 visninger
9 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. juli 2015

IdaEKO

Hej!
Jeg ville lige høre, om i oplevede nogle symptomer på graviditet, inden det var muligt at kunne teste positiv? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2015

Diosa85

IdaEKO skriver:

Hej!
Jeg ville lige høre, om i oplevede nogle symptomer på graviditet, inden det var muligt at kunne teste positiv? 

Ingen som helst nej. Jeg er 37+4 nu og har synderlige symptomer haft. Havde lige en uges tid med ømme bryster omkring uge 6-7 stykker. Men det var også det 

Anmeld Citér

16. juli 2015

xStinepigen

IdaEKO skriver:

Hej!

Ved min aller første, meget svage test, havde jeg ingen tegn på noget, og er typen ser Pms'er ret voldsomt, så mine første symptomer var jeg ikke havde nogle en uge senere før jeg testede igen have jeg mens smerter og ømme duttee

Anmeld Citér

16. juli 2015

lillelille

IdaEKO skriver:

Hej!

Jeg testede positivt 4+0, inden det så var jeg altid koldt - jeg faktiskt frysede hele tiden! Desuden så var der murren i underlivet og jeg bare vidste at nu var der noget at ske der inde

Anmeld Citér

16. juli 2015

Spiloppi

IdaEKO skriver:

Hej!

Ja faktisk allerede er par dage efter ÆL! Meget ømme brystvorter og meget murren i underlivet der ligesom strålede ned i benene, særligt i højre side hvor ægget også blev frigivet (er konstateret ved scanning) og generelt bare ligesom PMS-symptomer synes jeg. Var meget forvirret om det bare var pms faktisk! Hvornår skal du da teste? 

Anmeld Citér

16. juli 2015

Sophia'smor

IdaEKO skriver:

Hej!

Begge gange har jeg kunne mærke det på mine Bryster. og derfor testet positivt inden jeg skulle ha mine mens.

Anmeld Citér

19. juli 2015

Pregnant

Jeg sagde til min kæreste en uge inden jeg testede positiv, at der er noget galt "dernede"... :-D 

og så havde jeg ømme brystvorter, men troede jeg var pga. min menstruation som kunne have været på vej. Og så havde jeg lidt sure opstød og halsbrand :-) 

Da min menstruation så ikke kom dagen efter den skulle have kommet, så testede jeg. Og den var positiv. 

Er idag 10+4. :-)

Anmeld Citér

19. juli 2015

Anonym

Ja, 2+9, kvalme, spiste vildt meget, sov rigtig meget, ømme bryster. (: testede positiv 3+4 (:

Anmeld Citér

19. juli 2015

Anonym

Jeg havde masser af de sædvanlige pms-symptomer, men dem lagde jeg ikke noget i, dem har jeg hver måned. Men jeg begyndte også at få mens-smerter en lille uge før forventet mens, hvor jeg normalt først mærker dem på selve mens-dagen. 

Og så var jeg 14 dage om at komme mig over en helt almindelig forkølelse (som startede to dage efter ÆL), som normalt ville tage 5-7 dage. Jeg var egentlig ikke specielt syg, jeg fik det bare ikke bedre, men blev ved med at være svimmel, hostende og snottet i evigheder.. 

Anmeld Citér

19. juli 2015

HVPigen

Havde ikke en eneste tegn på graviditet ud over  russerne ikke kom på besøg - og testede først positiv 2,5 måneder efter sidste mens

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.