kontrolscanning imorgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

342 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. juli 2015

co82

Hej piger 

Jeg er noget fortørnet og har brug for hjælp her 

Jeg har i 2 dage blødt nu ! Gyn er ikk urolig fordi jeg hverken har ondt eller der er klumper og snakkede om at det måske var min mens!! Og her kommer det så - MEN min mens udeblev i sidste måned så min spørgsmål er nu om nogen her har prøvet lignende også at baby har det godt ?? 

Hilsen en fortvivlet

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2015

Diosa85

co82 skriver:

Hej piger 

Jeg har i 2 dage blødt nu ! Gyn er ikk urolig fordi jeg hverken har ondt eller der er klumper og snakkede om at det måske var min mens!! Og her kommer det så - MEN min mens udeblev i sidste måned så min spørgsmål er nu om nogen her har prøvet lignende også at baby har det godt ?? 

Hilsen en fortvivlet

Hvor langt skulle du være henne? 

og hvor meget bløder du?

Anmeld Citér

15. juli 2015

heldyr

co82 skriver:

Hej piger 

Hilsen en fortvivlet

Altså jeg blødte fra uge 5 til uge 12 eller 13, jeg havde også rigtig ondt nogle gange, og baby har det fint og jeg er 29+2 dage henne

Anmeld Citér

16. juli 2015

co82

Hvor langt skulle du være henne? 

og hvor meget bløder du?

7 plus 3 - pletbløder og har ingen smerter 

Men desværre er jeg blevet fortalt de ikk længere kan se min graviditet ! Det hele er meget mærkeligt syns jeg ! Men må prøve igen 

Anmeld Citér

16. juli 2015

Diosa85

co82 skriver:

7 plus 3 - pletbløder og har ingen smerter 

Men desværre er jeg blevet fortalt de ikk længere kan se min graviditet ! Det hele er meget mærkeligt syns jeg ! Men må prøve igen 

Øv det er jeg ked af at høre. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.