Reborn baby´s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14.837 visninger
22 svar
0 synes godt om
15. september 2009

82Miraklet

Kender I dem ?? Det er helt vildt at man kan lave dukker på den måde...

http://www.reborn-baby.com/

Giv jeres mening til kende.... Altså min datter ville aldrig få såden en dukke, men mon ikke også det er mere til samlere ??

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2009

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09
Sådan en ville aldrig komme ind for mine 4 vægge, de er jo vildt uhyggelige

Anmeld

15. september 2009

mariamiss6

Jeg synes de er skide godt lavet, men jeg synes altså også de er lidt klamme, på den lidt uhyggelige måde hehe....

Anmeld

15. september 2009

LotteGabriella

Giv jeres mening til kende.... Altså min datter ville aldrig få såden en dukke, men mon ikke også det er mere til samlere ??

jeg synes at det er fantastisk at man kan lave dem så naturtro og jeg synes ikke at de er uhyggelige - men nej tror nu ikke at det er legedukker - er sikker på at du har ret i at det er til samlere altså jeg mener 300 pund for 1 dukke, det er der vidst ikke lige nogle der giver for en legedukke

Anmeld

15. september 2009

Ox.

Maria82 skriver:

De er virkelig fantastisk lavet, men uha hvor er de uhyggelige, det skal ikke hjem til mig da ...

Anmeld

15. september 2009

netdaddy

Nogle af dem er tydeligt dukker, mens andre er direkte uhyggelige og skræmmende.

Godt man har en dreng!!!

Anmeld

15. september 2009

Vingummien

Ja vil også sige at på nogle af dem kan man godt se det er en dukke. Men nogle af dem er altså lidt ulækre efter minmening hehe.
Mine børn skal aldrig have sådan en dukke.

Hvad vil folk dog ikke tænke hvis ens unge kom gående med sådan en i den ene arm og halvvejs slæbende hen over gulvet eller fortov

Anmeld

15. september 2009

kiroo

suanne85 skriver:

Ja vil også sige at på nogle af dem kan man godt se det er en dukke. Men nogle af dem er altså lidt ulækre efter minmening hehe.
Mine børn skal aldrig have sådan en dukke.

Hvad vil folk dog ikke tænke hvis ens unge kom gående med sådan en i den ene arm og halvvejs slæbende hen over gulvet eller fortov

det kunne da være vildt sjovt at se folk i hovedet når hun taber sin dukke ud af vognen i føtex.. hehe

Anmeld

15. september 2009

Vingummien

kiroo skriver:

det kunne da være vildt sjovt at se folk i hovedet når hun taber sin dukke ud af vognen i føtex.. hehe

Ja hehe og så bare samler den op i en arm og smider den op i vognen igen

Anmeld

15. september 2009

82Miraklet

kiroo skriver:

HAHA... Ja det kunne sgu være sjovt....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.