Tidlig tryghedsscanning imorgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

604 visninger
12 svar
2 synes godt om
15. juli 2015

Trine91

Imorgen er jeg 6 uger henne og skal til tryghedsscanning. Er meget disponibel for at få tvillinger, og så vil jeg bare gerne se om alt ser ud til at være rigtigt. 

Er 24 år sund og rask og det er min første graviditet står alene med det, men krydser så meget fingre for at det hele ser fint ud 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2015

Sophia'smor

Trine91 skriver:

Imorgen er jeg 6 uger henne og skal til tryghedsscanning. Er meget disponibel for at få tvillinger, og så vil jeg bare gerne se om alt ser ud til at være rigtigt. 

Er 24 år sund og rask og det er min første graviditet står alene med det, men krydser så meget fingre for at det hele ser fint ud 

Ej hvor spændene, har selv overvejet det, da der også er tvillinger i min mands familie,  

Men god fornøjelse, du må rigtig gerne vende tilbage, og fortælle om det er pengene værd

Anmeld Citér

15. juli 2015

Trine91

Sophia'smor skriver:

Ej hvor spændene, har selv overvejet det, da der også er tvillinger i min mands familie,  

Men god fornøjelse, du må rigtig gerne vende tilbage, og fortælle om det er pengene værd

Skal helt sikkert nok lige vende tilbage imorgen efter scanningen

Anmeld Citér

15. juli 2015

God-mor

Trine91 skriver:

Held og lykke med scanningen Spændende om der er 1 eller 2. 

Anmeld Citér

15. juli 2015

Trine91

God-mor skriver:

Held og lykke med scanningen Spændende om der er 1 eller 2. 

Håber dælme kun på en enkelt Men ellers må jeg jo ta den derfra 

Anmeld Citér

15. juli 2015

God-mor

Trine91 skriver:

Håber dælme kun på en enkelt Men ellers må jeg jo ta den derfra 

Ja man klarer det jo! Men kan godt forstå du håber på en enkel lille baby ad gangen:-)

Anmeld Citér

15. juli 2015

Trine91

God-mor skriver:

Ja man klarer det jo! Men kan godt forstå du håber på en enkel lille baby ad gangen:-)

Tænker at der nok er rigeligt at se til med en enkelt i hvert fald

Anmeld Citér

15. juli 2015

God-mor

Trine91 skriver:

Tænker at der nok er rigeligt at se til med en enkelt i hvert fald

Det kan jeg skrive under på at der er

Anmeld Citér

15. juli 2015

Trine91

Men nu må vi se. Der er jo desværre stadig risiko for abort osv men hvorfor skulle det ske for mig. Håber bare det hele kommer til at gå fint 

Anmeld Citér

15. juli 2015

ninibadini

Vil bare lige sige at du ikke har større risiko for tvillinger fordi det er på din mands side. Det er kun dig der kan arve tilbøjelighed til at modne flere æg ad gangen.  Men dine døtre kan arve det fra din mand. 

Til ts: Held og lykke

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.