Hvor meget skulle i tabe inden IVF ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

538 visninger
7 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. juli 2015

SANIE89

Profilbillede for SANIE89

Jeg skal jo tabe mig en del inden jeg kan komme i gang med IVF derfor vil jeg meget gerne høre fra andre der også har skullet tabe sig hvad de skulle tabe.

Gerne hvad startvægt var, og hvad i skulle ende på og hvor længe det tog. Fortæl gerne din historie. har sat kryds i anonyme svar

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2015

Anonym

SANIE89 skriver:

Jeg skal jo tabe mig en del inden jeg kan komme i gang med IVF derfor vil jeg meget gerne høre fra andre der også har skullet tabe sig hvad de skulle tabe.

Gerne hvad startvægt var, og hvad i skulle ende på og hvor længe det tog. Fortæl gerne din historie. har sat kryds i anonyme svar

De har BMI på 30 hos os. Mit var på 32. Blev dog godkendt, fordi de vurderede at jeg havde en aktiv livsstil Havde tabt mit 15 kg forud for samtalen over et år. 

Anmeld Citér

15. juli 2015

Jegkiggerpåfugle

Jeg fik afvide mit BMI skulle under 30 til samtalen i maj 13 - tog på bryllupsrejse i 14 dage i slutningen af juli, åd drak og røg uden at tænke på noget som helst - og så hed det ellers kur da jeg kom hjem. Jeg startede på Dukan kuren med en start vægt den 3. August på 101 kg - 23 dage!!!!!! Senere havde jeg smidt 13 kg og vi blev insermineret i starten af oktober 14 - bid i første hug og har nu en skøn dreng på 1 år - jeg fulgte Dukan kuren til punkt og prikke og det var hårdt men var bare så opsat på at få MIN baby

Anmeld Citér

15. juli 2015

SANIE89

Mange tak for jeres svar. For at jeg kommer ned på et BMI under 30 skal jeg tage ca 20 kg så der er lidt vej men jeg skal samtidig også spare pege opstil donor og medicin i forløbet så det hele skulle gerne flaske sig i sidste ende.

hører gerne fra flere der har skullet tabe sog først 

Anmeld Citér

15. juli 2015

kristina90

SANIE89 skriver:

Jeg skal os tabe mig lid inden vi kan komme i behandling - jeg vejer 86kg og er 167 høj så mit bmi er 30,84 mener jeg (i det lag) og det skal være under 30 før de vil begynde så skal bare tage mig sammen skal dog først igennem en operation for at få fjernet mine æggeleder her slutningen af aug  

det er bare det med at tage sig sammen ! Er bare glad for det ikke er mere jeg skal tabe da jeg er alt for glad for sofaen x)

Anmeld Citér

15. juli 2015

SANIE89

Kender alt for godt til det med sofaen �� det burde jo "bare" være til at gå til når man ved ønskebabyen er inden for rækkevidde så men det er sku svært syntes jeg

Anmeld Citér

15. juli 2015

kristina90

SANIE89 skriver:

Kender alt for godt til det med sofaen �� det burde jo "bare" være til at gå til når man ved ønskebabyen er inden for rækkevidde så men det er sku svært syntes jeg

Det er det sku os ... Burde bare få spist sundt og få gået nogle ture - "så ville den skid være slået" ... Tror bare det er endnu svære fordi man føler sig lidt alene om det

Anmeld Citér

15. juli 2015

SANIE89

Ja det er nemmere sagt end gjort desværre 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.