Tantramassage...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.103 visninger
10 svar
7 synes godt om
15. juli 2015

Anonym trådstarter

Ville I tage til tantramassage alene selvom I var i kæresteforhold eller gift? Uden jeres partner? Bare for at nyde på egen hånd og genopleve jeres krop? Er det utroskab? 

Jeg overvejer MEGET kraftigt, da det virkelig appellere til mig at det er noget jeg bare SKAL prøve. Min mand er ret blufærdig hvad det angår og tror ikke han ville syntes det var noget for ham. Og jeg vil egentligt også bare gerne nyde mig og kun mig og ikke tænke på andre end mig selv til massagen. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2015

modesty

Anonym skriver:

Ville I tage til tantramassage alene selvom I var i kæresteforhold eller gift? Uden jeres partner? Bare for at nyde på egen hånd og genopleve jeres krop? Er det utroskab? 

Jeg overvejer MEGET kraftigt, da det virkelig appellere til mig at det er noget jeg bare SKAL prøve. Min mand er ret blufærdig hvad det angår og tror ikke han ville syntes det var noget for ham. Og jeg vil egentligt også bare gerne nyde mig og kun mig og ikke tænke på andre end mig selv til massagen. 

Hvis det er okay med din mand, kan jeg slet ikke se hvad problemet skulle være?

Anmeld Citér

15. juli 2015

Sprit25

Det er jo ligemeget hvad vi ville. Det handler om dig og din mand

Anmeld Citér

15. juli 2015

TNBC

Anonym skriver:

Snak med din mand.

Hvis han ikke har noget i mod det, så er der vel ikke noget galt i det.

Hellere spille med åbne kort end at du går rundt og ønsker dig noget, men du er bange for at du er din mand utro.

Anmeld Citér

15. juli 2015

God-mor

Anonym skriver:

Selvfølgelig kan du det, hvis du har lyst. Fortæl din mand om at du godt kunne tænke dig at prøve det og se hvad han siger til det. Utroskab syntes jeg overhovedet ikke det er. Men det ved jeg selvfølgelig ikke om din mand syntes.. 

Anmeld Citér

15. juli 2015

stinemavepine

Ja, så længe du taler med din mand om det og han er ok med det. Min mand og jeg har både været til det sammen og hver for sig. Rigtig gode oplevelser, som har styrket vores forhold.

Anmeld Citér

15. juli 2015

SofiaMik

stinemavepine skriver:

Ja, så længe du taler med din mand om det og han er ok med det. Min mand og jeg har både været til det sammen og hver for sig. Rigtig gode oplevelser, som har styrket vores forhold.

Inkluderer det orgasme? Altså er der intimmassage i det?

Anmeld Citér

16. juli 2015

stinemavepine

SofiaMik skriver:

Inkluderer det orgasme? Altså er der intimmassage i det?

Ja, hvis man vil. Orgasme kan dog også komme uden selve yoni/lingam massagen  Det hele er meget intenst og smukt, hvis man kan give sig hen til det.

Anmeld Citér

17. juli 2015

Marts<3

stinemavepine skriver:

Ja, hvis man vil. Orgasme kan dog også komme uden selve yoni/lingam massagen  Det hele er meget intenst og smukt, hvis man kan give sig hen til det.

Jeg er meget nysgerrig omkring det. Hvordan foregår det?? 

Anmeld Citér

19. juli 2015

stinemavepine

Marts<3 skriver:

Jeg er meget nysgerrig omkring det. Hvordan foregår det?? 

Hm, nu har jeg jo kun været et sted, så ved ikke om det er meget forskelligt. Men der kunne man fx tage et bad først, og så allerførste gang talte vi først sammen med massøerne, så man følte sig mere tryg osv. Startede med at ligge på maven, der bliver brugt masser af varm olie og så er det meget sansende og spirituelt. Det er lidt svært at forklare, men det er en oplevelse som alle gange har fået mig til at føle mig smuk 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.