Sådan er de mødre................de er generelt ret desillusionerede, og halvglemsomme når det gælder deres børns traumer i barndommen. Da jeg fik Jonas havde jeg et kæmpe opgør med min mor.............................hun blandede sig helt enormt, og tog nærmest ejerskab over knægten. Der var lige en periode, hvor vi ikke havde kontakt......................indtil hun forstod budskabet. Men med jævne mellemrum, skal jeg op og stå på bremsen.................................og lige fortælle hende et par ord, om almindelig god opførsel, og især om hvad jeg vil have og ikke have i.f.t mine børn.
Men Trine............................sjovt nok er hun er fantastisk mormor, som ungerne elsker. Hun giver dem al den omsorg, som hun ikke formåede at give mig/os da vi var børn.
Men er enig med Søren i, at i skal tage den kamp, til den tid. Du kan jo bare skrive til hende, at du nok tror at i gerne vil have den første tid for jer selv, men at hun er velkommen på et barselsvisit når du ligger på hospitalet.
Knus Mette
Anmeld