Menstruation efter fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

291 visninger
8 svar
2 synes godt om
15. juli 2015

Anonym trådstarter

Hej, alle

Jeg fødte for en måned siden en skøn lille pige.

Jeg har nu fået min første menstruation. Jeg bløder så meget. Har på tre timer skiftet bind syv gange (natbind)

Nu er jeg nødt til at bruge min datters bleer. Jeg bliver svimmel hver gang jeg rejser mig, og jeg fryser konstant. 

Er det normalt, at have det sådan?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2015

xStinepigen

Hvis man bløder er bind igennem på en time skal man altid kontakte læge, har jeg fået st vide. Og nej det  lyder ikke normalt .. 

Anmeld Citér

15. juli 2015

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Anonym skriver:

Hej, alle

Jeg fødte for en måned siden en skøn lille pige.

Jeg har nu fået min første menstruation. Jeg bløder så meget. Har på tre timer skiftet bind syv gange (natbind)

Nu er jeg nødt til at bruge min datters bleer. Jeg bliver svimmel hver gang jeg rejser mig, og jeg fryser konstant. 

Er det normalt, at have det sådan?

Jeg synes ikke det lyder helt i orden at du bløder så meget og er så skidt. Synes du skal kontakte lægen. 

Kan også være det er helt normalt, men for en sikkerhedsskyld.

Anmeld Citér

15. juli 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Jeg fik min første menstraution lige nøjagtig en måned efter jeg stoppede med at amme(da hun var ni mdr).

jeg skiftede også natbind hvert kvarter ca. Jeg begyndte så at beige super super ob'er og natbind. Efter blot en time var jeg blødt så meget igennem at det dryppede da jeg tog bukserne ned.

kan anbefale dig at købe en lille pakke til inkontinens. Det er formentlig kun nr 1 og måske nr 2 blødning der er så kraftig. De kan købes på apoteket. Eller i Aldi køber min mormor. 

Anmeld Citér

15. juli 2015

Sprit25

Ring til lægen med det samme!

Anmeld Citér

15. juli 2015

mikala88

Jeg blødte også MEGET, men mit råd er også at ringe til lægen. Jeg fik jerntilskud, netop også fordi man bliver så svimmel.

Anmeld Citér

15. juli 2015

Anonym trådstarter

Sprit25 skriver:

Ring til lægen med det samme!

Hvad tænker du, at lægen kan gøre ved det?

Anmeld Citér

15. juli 2015

pernille.23

Min datter er 2 1/2 mdr, og jeg fik min mens igår, jeg bløder også meget kraftig, meget mere end jeg gjorde før, dog ikk så meget at jeg bliver svimmel, men stadig noktil at bløde igennem bind.. Jeg ville kontakte lægen og hører ad, når nu du bliver svimmel

Anmeld Citér

15. juli 2015

snuskesmor

Hvad tænker du, at lægen kan gøre ved det?

Ring til lægen for at være på den sikre side. Lægen kan forsikre sig om at det er menstruation, og ikke noget andet. Efter kun en måned er livmoren måske ikke ferdig helet endnu.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.