Ih hvor skønt! Tillykke med det og dejligt at høre at I havde held i sprøjten - så at sige - i første forsøg! 

Jeg er faktisk lidt i tvivl om hvor langt jeg er. Jeg er på 24. cyklusdag og det burde jo derfor hedde noget ala 3+3, men de gav mig ÆL ret tidligt, så vi var til inseminationshygge lørdag 4/7. 

Så jeg regner med at kunne teste (positivt) snart! Jeg synes ventetiden er uendelig, og jeg prøver at nyde muligheden for at jeg er gravid.
Hvor længe har I været i gang med PB? Og vidste du efter IUI'en at du var gravid sådan instinktivt? 
Hmmm ... Det er svært at svare på, hvornår jeg vidste det .. Jeg Havde det i hvert fald kraftigt på fornemmelsen, allerede før jeg testede.. Jeg blev insemineret på cyklus-dag 19, og har så udregnet mine uger ud fra, at den dag teknisk set er dag 14, da det er dér, udviklingen af fosteret startede. Jeg tror, jeg har været omtrent ti dage efter insemination, da jeg begyndte at mærke mens-smerter, især morgen og aften .. At brysterne var ømme og humøret svingede voldsomt, vidste jeg kunne være en bivirkning fra Ovitrelle, så det ignorerede jeg. Men mens-smerterne burde ikke være der, og de var tiltagende .. Så da jeg endelig tog mig sammen og testede (jeg var så bange for at få negativ, at jeg ikke turde!), var jeg allerede 4+2 
PB har stået på i omtrent 1 1/2 år, men jeg har tidligere forsøgt med en eks i adskillige år uden held, jeg vidste godt, det ikke ville blive en dans på roser.
Jeg talte lige uger på min kalender i øvrigt - hvis du blev insemineret D. 4/7, vil jeg mene, at du kunne være 3+5 idag 
Anmeld
Citér