Tegn på fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

375 visninger
3 svar
2 synes godt om
14. juli 2015

Anonym trådstarter

Ja, jeg er lidt bekymret for tidlig fødsel og vil gerne høre jer om i har oplevet lignende? Imorgen er jeg i uge 35, jeg er lige vågnet op fra en middagslur med feber, koldsved og rystende. Det er anden gang det sker i dag. Desuden er mine plukveer taget til de sidste dage og niver/gør ondt og så har jeg diarré... kan det være tegn på noget?  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2015

Lisette W

Anonym skriver:

Ja, jeg er lidt bekymret for tidlig fødsel og vil gerne høre jer om i har oplevet lignende? Imorgen er jeg i uge 35, jeg er lige vågnet op fra en middagslur med feber, koldsved og rystende. Det er anden gang det sker i dag. Desuden er mine plukveer taget til de sidste dage og niver/gør ondt og så har jeg diarré... kan det være tegn på noget?  

Jeg syntes du skal ringe til fødegangen. De symptomer du beskriver kunne godt tyde på at din fødsel så småt er igang.

Anmeld Citér

14. juli 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Ville også ringe til fødegangen.....

Anmeld Citér

15. juli 2015

Lisette W

Anonym skriver:

Fik du ringet?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.