Stadig hovedpine!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

319 visninger
6 svar
0 synes godt om
14. juli 2015

Tøs85

Hej. 

Jeg er gravid uge 12+5 og har haft voldsom hovedpine siden starten. Jeg troede det ville være gået væk nu, men synes slet ikke hovedpinen letter.. Min mand massere min nakke jævnligt og tror ikke det er derfor..

er det normalt eller hvorfor har jeg hovedpine ?

håber i kan hjælpe mig..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2015

Mamacita til 2 piger

Tøs85 skriver:

Hej. 

Jeg er gravid uge 12+5 og har haft voldsom hovedpine siden starten. Jeg troede det ville være gået væk nu, men synes slet ikke hovedpinen letter.. Min mand massere min nakke jævnligt og tror ikke det er derfor..

håber i kan hjælpe mig..

Det kan være hormonelt.. Jeg havde det frem til uge 24, hvorefter det forsvandt helt til uge 34, og kom så igen.. Fik ks 38+0 og så var det bedre efterfølgende! 

Jeg lider dog af kronisk hovedpine, men det blev så bare meget værre. Kunne have 6 migræne anfald om ugen.. Det var ikke sjovt!!!

Nu har jeg ca. 1 om ugen. Jeg skal heldigvis på Hovedpine Centeret i Glostrup igen på Mandag. 

Anmeld Citér

14. juli 2015

Milas14

Jeg havde osse meget ondt i hovedet på et tidspunkt i min graviditet! 

Anmeld Citér

14. juli 2015

Tøs85

sessen1984 skriver:

Det kan være hormonelt.. Jeg havde det frem til uge 24, hvorefter det forsvandt helt til uge 34, og kom så igen.. Fik ks 38+0 og så var det bedre efterfølgende! 

Jeg lider dog af kronisk hovedpine, men det blev så bare meget værre. Kunne have 6 migræne anfald om ugen.. Det var ikke sjovt!!!

Nu har jeg ca. 1 om ugen. Jeg skal heldigvis på Hovedpine Centeret i Glostrup igen på Mandag. 

Puha det lyder ekstremt! Må ikke være sjovt!! Er ihvertfald træt af min hovedpine og der er kun gået 2 mdr med det..

Anmeld Citér

14. juli 2015

Tøs85

Milas14 skriver:

Jeg havde osse meget ondt i hovedet på et tidspunkt i min graviditet! 

Tak for svar. Gik det væk igen?

jeg synes det er mega hårdt at arbejde og så være der 100% for min søn med mega hovedpine..

Anmeld Citér

14. juli 2015

Studerendemor

Tøs85 skriver:

Hej. 

håber i kan hjælpe mig..

Hovedpine opleves ofte hos gravide, desværre. Det kan bl.a. skyldes væskemangel, men også "bare" være pludselig øgning af hormoner. 

Dog skal du være opmærksom på, at hovedpine sammen med synsforstyrrelser, kvalme, bryst og/eller mavesmerter og evt. hurtig vægtøgning med hævelser og vand i kroppen kan være tegn på svangerskabsforgiftning 

Anmeld Citér

16. juli 2015

Milas14

Tøs85 skriver:

Tak for svar. Gik det væk igen?

jeg synes det er mega hårdt at arbejde og så være der 100% for min søn med mega hovedpine..

Ja det gjorde det! Tror det var en månedstid det var der.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.