Mmf roser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.456 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. september 2009

82Miraklet

Nå det var da bare i gang og prøve... dette kom der ud af mine 2 første forsøg i at lave roser.... MMF
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2009

cille22

hvordan lavde du dem så?? lige som på filmen eller??

Hilsen cecilie

Forresten så er de super flotte...

Anmeld

15. september 2009

82Miraklet

cille22 skriver:

hvordan lavde du dem så?? lige som på filmen eller??

Hilsen cecilie

Forresten så er de super flotte...

Nej så først filmen bagefter... Jeg lavede hvert enkelt blad ud af små kugler og så lagde jeg dem på den base jeg havde lavet som det inderste at rosen... det var bare lige hurtigt tog 5 min at lave de to, men skal da helt klart prøve lidt mere og være lidt mere omhyggeligt....

Og tak for det..

Anmeld

15. september 2009

cille22

Maria82 skriver:

Nej så først filmen bagefter... Jeg lavede hvert enkelt blad ud af små kugler og så lagde jeg dem på den base jeg havde lavet som det inderste at rosen... det var bare lige hurtigt tog 5 min at lave de to, men skal da helt klart prøve lidt mere og være lidt mere omhyggeligt....

Og tak for det..

okay det er også sådan jeg laver dem, man kan altid se hvilke man har lavet først og hvilke der er lavet sidst, den slår aldrig fejl på mine kager he he.
Men det er sgu nok kun mig der lægger mærke til at de bliver pænere og pænere...

Hilsen cecilie

Anmeld

15. september 2009

Bondepigen

Wauw... superflotte roser. Hvad skal du med undervisning i at lave roser?! Det kan du jo allerede!!!

Anmeld

15. september 2009

82Miraklet

bondepigen skriver:

Wauw... superflotte roser. Hvad skal du med undervisning i at lave roser?! Det kan du jo allerede!!!

Bliver helt flov

Takker mange gange.... men vil gerne være bedre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.