6+4.. og så kom kvalmen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

298 visninger
7 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. juli 2015

Anonym trådstarter

Ja, det må man sige.. jeg har ellers gået og undret mig! Mine andre graviditeter har været med voldsom kvalme og opkastninger fra uge 5..

Men ikke denne gang.. Det varunderligt nok været svært at nyde, det er svært at forholde sig til en graviditet man ikke har symptomer på.. 

Men jeg skal da lige love for at symptome rne er på vej 

Jeg kan ikke KLARE lugten af vores nyvasket tøj!!! 

Ja, og så kvalmen. Som indtil nu kan holdes nede med små måltider. 

Skal til ts på mandag! Der er så uendelig lang tid til!  men jeg glæder mig 

Nå men jeg skulle bare lige lukke lidt ud, det er kun her jeg kan være anonym om min graviditet 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2015

Appelsin

Er 5+6 og har indtil videre heller ik lidt af så voldsom kvalme... Men det kan så stadigvæk komme kan jeg forstå ... En ts, er det noget man selv vælger og betaler?? Er også lidt bekymret med noget og vil høre lægen ad om man ik ku få undersøgt noget. Har haft lidt smerter i venstre side af underlivet i et halvt år og det har aldrig været slemt og er kommet og gået men et eller andet må der da være... Og da jeg endelig ku tá mig sammen og gå til lægen blev jeg bare sendt hjem igen, det er så nogle uger siden og var inden jeg fandt ud af at jeg er gravid... 

Anmeld Citér

14. juli 2015

Anonym trådstarter

Appelsin skriver:

Er 5+6 og har indtil videre heller ik lidt af så voldsom kvalme... Men det kan så stadigvæk komme kan jeg forstå ... En ts, er det noget man selv vælger og betaler?? Er også lidt bekymret med noget og vil høre lægen ad om man ik ku få undersøgt noget. Har haft lidt smerter i venstre side af underlivet i et halvt år og det har aldrig været slemt og er kommet og gået men et eller andet må der da være... Og da jeg endelig ku tá mig sammen og gå til lægen blev jeg bare sendt hjem igen, det er så nogle uger siden og var inden jeg fandt ud af at jeg er gravid... 

Tillykke med graviditeten  først og fremmest 

Du har ret kvalmen kan tids nok nå at komme! 

En ts, altså en trygheds scanning er en vi selv har bestilt og selv betaler. Den koster 300 kr, hvilket jeg gerne vil give, for at have lidt ro indeni 

Det er godt givet ud 

Det lyder mystisk med dine smerter.  for at det er harmløst.

Anmeld Citér

14. juli 2015

Appelsin

Anonym skriver:

Tillykke med graviditeten  først og fremmest 

Du har ret kvalmen kan tids nok nå at komme! 

En ts, altså en trygheds scanning er en vi selv har bestilt og selv betaler. Den koster 300 kr, hvilket jeg gerne vil give, for at have lidt ro indeni 

Det er godt givet ud 

Det lyder mystisk med dine smerter.  for at det er harmløst.

Mange tak  og i lige måde !! Har prøvet at Google, bor på Møn men alt liger mindst 1,5 timers kørsel herfra hvis man vil til scanning. Jeg ved ik om der ligger noget tæt på... Må spørge i forummet. Men har da ik kunne finde det til 300kr det er billigt . Pøj pøj med det, det skal da nok blive godt 

Anmeld Citér

14. juli 2015

Anonym trådstarter

Appelsin skriver:

Mange tak  og i lige måde !! Har prøvet at Google, bor på Møn men alt liger mindst 1,5 timers kørsel herfra hvis man vil til scanning. Jeg ved ik om der ligger noget tæt på... Må spørge i forummet. Men har da ik kunne finde det til 300kr det er billigt . Pøj pøj med det, det skal da nok blive godt 

Tusind tak  Ja jeg bor på Sjælland, der er jo noklidt lettere adgang til det hele 

Håber sørme også at den lille spire har det godt derinde 

Anmeld Citér

14. juli 2015

Appelsin

Anonym skriver:

Tusind tak  Ja jeg bor på Sjælland, der er jo noklidt lettere adgang til det hele 

Håber sørme også at den lille spire har det godt derinde 

Må man spørge hvorfor en klinik det er? Det har den da bestemt 

Anmeld Citér

14. juli 2015

Anonym trådstarter

Appelsin skriver:

Må man spørge hvorfor en klinik det er? Det har den da bestemt 

Jeg mener at den hedder lille KBH'er  

Anmeld Citér

14. juli 2015

Appelsin

Anonym skriver:

Jeg mener at den hedder lille KBH'er  

Tak 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.