Hej.
Kan du huske mig? Jeg spurgte ind til om lægen kunne have skadet min søn ved at trykke meget hårdt i fontanellen.
Jeg er stadig i tvivl. Og ud over det, har jeg tabt min mobil telefon ned i hovedet på min lille søn. Jeg så ikke hvor den landede.
Men sagen er den at han har smilt ubevidst, og måske et par gange bevidst, men efter episoden hos lægen og uheldet med telefonen (skete dagen efter) har jeg ikke set ham smile.
Er så bange for at jeg har ødelagt ham eller lægen har. Og er så flov over det med telefonen,
Er det normalt at de lige pludselig ikke smiler i flere dage? Han er 5 uger i lørdags.
Synes ikke engang jeg har set et ubevidst smil.
Han har fin øjenkontakt og har nogle gode vågenperioder.
Men smilende bekymre mig.
Håber snart at høre fra dig igen.
Lisbeths svar
Hej Igen !
Jo jeg husker dig og trykket på Fontanellen.
Han har smilet både ubevidst og bevidst til jer. nu er du bekymret fordi telefonen blev tabt på ham.
Han er sikkert blevet lidt forskrækket. selvom den ikke er meget tung er det ikke behageligt at få den i hovedet.
Jeg tænker. der er ikke nogen synlige skader, ingen blod eller mærker ?Så skal du tage det helt roligt. Der er ingen skade sket. Som jeg skrev sidst har babyer meget bløde knogler.
Man skal selvfølgelig passe på, hvad man har i sine hænder og med risiko for tabe. Du har jo ikke smidt den ned i hovedet på ham vel ?
Du og han har fået en forskrækkelse, og du handler på det ved at være mere opmærksom.
Han skal nok komme i gang med at smile når hans mor får ro på og glæder sig over ham., mens hun giver slip på bekymringen.
Held og lykke med ham.
Varme Hilsner
Lisbeth Jess
,
Lisbeth kan kontaktes til private sessioner i hjemmet.
Se Lisbeths hjemmeside: Dit-barn.dk
Anmeld
Citér