Akupunktur for barnløshed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.431 visninger
14 svar
1 synes godt om
13. juli 2015

Anonym trådstarter

Hvor mange har udelukket prøvet akupunktur i forbindelse med projekt baby?  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2015

Mrsopsand

Jeg har ikke prøvet det selv, men min veninde fik både akupunktur og zoneterapi fordi hendes cyklus var så urgelsemæssig at hun ikke fik ægløsning. De prøvede hormonbehandlint og andre medicinske behandlinger som desværre ikke virkede, så de prøvede det her til sidst efter 7 år. 4 måneder efter behandlingens start var cyklussen regelmæssig og hun blev gravid �� De har nu fået 2 børn uden anden hjælp.

Anmeld Citér

14. juli 2015

Mor-til-Alfred

Profilbillede for Mor-til-Alfred
Gravid

Jeg har fået akupunktur mod manglende mens/ægløsning. Jeg blev gravid i 2. cyklus derefter. Og min søn er 5 måneder nu

Anmeld Citér

14. juli 2015

Anonym trådstarter

Mor-til-Alfred skriver:

Jeg har fået akupunktur mod manglende mens/ægløsning. Jeg blev gravid i 2. cyklus derefter. Og min søn er 5 måneder nu

Hvor mange behandlinger fik du. ? Jeg har godt nok min mens regelmæssigt og tror også jeg har ægløsning. Men ingen graviditet. Ingen af os fejler noget.

Anmeld Citér

15. juli 2015

Mille123

Anonym skriver:

Hvor mange behandlinger fik du. ? Jeg har godt nok min mens regelmæssigt og tror også jeg har ægløsning. Men ingen graviditet. Ingen af os fejler noget.

Jeg fik akupunktur (2 behandl. ) og blev gravid på 2. Iui

under graviditet fik jeg smerter i lænden, efter 2 behandlinger med akupunktur blev jeg symptomfri

jeg fik yderligere akupunktur over to dage (samt en hindeløsning) 40+2 fir at få en hurtigere fødsel på sigt, fødte 1 time og 50 min efter sidste akupunkturforløb. Og jeg var førstegangsgravid. 

Akupunktøren (som også var jordemoder) sagde at der var forskel på hvor godt man tager i mod akupunkturen

Anmeld Citér

15. juli 2015

Anonym trådstarter

Mille123 skriver:

Jeg fik akupunktur (2 behandl. ) og blev gravid på 2. Iui

under graviditet fik jeg smerter i lænden, efter 2 behandlinger med akupunktur blev jeg symptomfri

jeg fik yderligere akupunktur over to dage (samt en hindeløsning) 40+2 fir at få en hurtigere fødsel på sigt, fødte 1 time og 50 min efter sidste akupunkturforløb. Og jeg var førstegangsgravid. 

Akupunktøren (som også var jordemoder) sagde at der var forskel på hvor godt man tager i mod akupunkturen

Var det midt en cyklus du fik behandling? Så du fik kun en behandling i en cyklus,

Anmeld Citér

15. juli 2015

Mille123

Anonym skriver:

Var det midt en cyklus du fik behandling? Så du fik kun en behandling i en cyklus,

1. Akupunktur var 5 dage efter mens. Og 2. Gang var dagen efter inseminationen

Anmeld Citér

16. juli 2015

Mor-til-Alfred

Profilbillede for Mor-til-Alfred
Gravid
Anonym skriver:

Jeg fik vidst 3 behandlinger. 1x for at få mens. Og så 2 gange op til ægløsning. Nr 2 gang virkede og baby A kom ud af det. 

Du kunne prøve at få akupunktur op til ÆL og efter ÆL for at booste kroppen. Det er da forsøget værd.

Anmeld Citér

16. juli 2015

Anonym trådstarter

Mor-til-Alfred skriver:

Jeg fik vidst 3 behandlinger. 1x for at få mens. Og så 2 gange op til ægløsning. Nr 2 gang virkede og baby A kom ud af det. 

Du kunne prøve at få akupunktur op til ÆL og efter ÆL for at booste kroppen. Det er da forsøget værd.

Jeg skal derud lige efter mens stop. Så skal jeg vel igen. Fordi jeg har jo min mens. Det ikk altid jeg mærker min ægløsning. Men måske kan skal booste ægløsningen så 

Anmeld Citér

29. juli 2015

Anonym trådstarter

Mor-til-Alfred skriver:

Fik du 3 behandlinger i en cyklus. Og hvordan havde du det efter sådan noget behandlinger. Nu tænker jeg sådsn i maven ? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.