Tiggi skriver:
Tror bare at jeg ville fortælle ham at jeg var beæret men selv så ham som en ven og håber at I kan blive ved med at være venner
.
Tvivler på at han gør det af ond mening, men nok bare nød til at komme ud med det, for hvad nu hvis du følte det samme? Er da bare dejligt at folk kan li' dig, og så desværre bare synd for ham at det ikke er gengældt
Hvilket selvfølgelig er meget godt med din situation 
Ja jeg blev bare lidt paf - for hvad svarer man uden at såre?
Han har gået med det længe - ca. 1½ år, så det er forståeligt nok at han må ud med det. Da vi arbejdede sammen var han da også ekstra sød og hjalp mig meget, men tænkte ikke mere over det, troede at det nok bare var sådan han var.
Han vil gerne snart ses igen, men det ved jeg ikke lige hvad jeg skal svare til, da det bliver noget anderledes at mødes med ham, nu hvor han har afsløret sin hemmelighed. Foreslog at jeg ville tage med ham på damejagt, men han svarede bare jeg var den eneste ene... Men for filan da altså... det dur jo ikke... Ku da nok godt have fundet på at have været sammen med ham, hvis jeg havde mødt ham INDEN min kæreste og børn. Nej nej vil ikke ødelægge min familie, men det er da dejligt at vide at man er attraktiv 
Anmeld
Citér