Kærlighedserklæring fra en tidligere kollega

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.360 visninger
10 svar
15 synes godt om
13. juli 2015

Anonym trådstarter

Hej

Jeg bliver simpelthen nødt til lige at lufte tankerne her.

Det er sådan at jeg her i weekenden fik en besked fra min tidligere kollega om at han var forelsket i mig! What - tænkte jeg. Joh vi har holdt kontakten og snakket sammen i ny og næ, men havde aldrig skrænket det en tanke. Først tænkte jeg, nåh det er da meget sødt, lidt synd men sødt. Og bagefter kom jeg til at tænke, hvad fanden bilder han sig ind? Jeg har kæreste og børn og har det egentlig godt, jo vist hverdagen har ramt os og vi er ikke længere nyforelsket, men jeg har da virkelig ikke tænkt mig at rive det fra hinanden.

Så, hvordan skal jeg lige forholde mig til hans erklæring? Stoppe alt kontakt? Eller stadig snakke sammen? Jeg synes jo vi har det monster sjovt sammen, nu er jeg bare bange for at han har ødelagt vores venskab

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2015

Tiggi

Tror bare at jeg ville fortælle ham at jeg var beæret men selv så ham som en ven og håber at I kan blive ved med at være venner

Tvivler på at han gør det af ond mening, men nok bare nød til at komme ud med det, for hvad nu hvis du følte det samme? Er da bare dejligt at folk kan li' dig, og så desværre bare synd for ham at det ikke er gengældt  Hvilket selvfølgelig er meget godt med din situation  

Anmeld Citér

13. juli 2015

Anonym trådstarter

Tiggi skriver:

Tror bare at jeg ville fortælle ham at jeg var beæret men selv så ham som en ven og håber at I kan blive ved med at være venner

Tvivler på at han gør det af ond mening, men nok bare nød til at komme ud med det, for hvad nu hvis du følte det samme? Er da bare dejligt at folk kan li' dig, og så desværre bare synd for ham at det ikke er gengældt  Hvilket selvfølgelig er meget godt med din situation  

Ja jeg blev bare lidt paf - for hvad svarer man uden at såre?

Han har gået med det længe - ca. 1½ år, så det er forståeligt nok at han må ud med det. Da vi arbejdede sammen var han da også ekstra sød og hjalp mig meget, men tænkte ikke mere over det, troede at det nok bare var sådan han var.

Han vil gerne snart ses igen, men det ved jeg ikke lige hvad jeg skal svare til, da det bliver noget anderledes at mødes med ham, nu hvor han har afsløret sin hemmelighed. Foreslog at jeg ville tage med ham på damejagt, men han svarede bare jeg var den eneste ene... Men for filan da altså... det dur jo ikke... Ku da nok godt have fundet på at have været sammen med ham, hvis jeg havde mødt ham INDEN min kæreste og børn. Nej nej vil ikke ødelægge min familie, men det er da dejligt at vide at man er attraktiv

Anmeld Citér

13. juli 2015

Tiggi

Anonym skriver:

Han har gået med det længe - ca. 1½ år, så det er forståeligt nok at han må ud med det. Da vi arbejdede sammen var han da også ekstra sød og hjalp mig meget, men tænkte ikke mere over det, troede at det nok bare var sådan han var.

Han vil gerne snart ses igen, men det ved jeg ikke lige hvad jeg skal svare til, da det bliver noget anderledes at mødes med ham, nu hvor han har afsløret sin hemmelighed. Foreslog at jeg ville tage med ham på damejagt, men han svarede bare jeg var den eneste ene... Men for filan da altså... det dur jo ikke... Ku da nok godt have fundet på at have været sammen med ham, hvis jeg havde mødt ham INDEN min kæreste og børn. Nej nej vil ikke ødelægge min familie, men det er da dejligt at vide at man er attraktiv

Tror desværre ikke at det er klogt at ses med ham alene, da han nok bare vil prøve at flirte så.

Men ja synd at miste en ven, men nok nødvendigt hvis han i det mindste ikke vil prøve at lægge det bag sig :-s

Anmeld Citér

13. juli 2015

Anonym trådstarter

Tiggi skriver:

Tror desværre ikke at det er klogt at ses med ham alene, da han nok bare vil prøve at flirte så.

Men ja synd at miste en ven, men nok nødvendigt hvis han i det mindste ikke vil prøve at lægge det bag sig :-s

Tror desværre du har ret.. Har også forsøgt at sige nej på en pæn måde... Men det er virkelig svært og virkelig ærgerligt at ødelægge et venskab...

Anmeld Citér

13. juli 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Måske kan du skrive at I kan ses når det er lagt lidt på afstand. 

Og så ville jeg også skrive at han skal stoppe med at flirte af respekt for dit forhold. 

Anmeld Citér

13. juli 2015

anna111

Profilbillede for anna111

Jeg kommer jo til at tænke lidt på din mand i det her hvad siger han til det ? 

Og hvordan ville du selv have det vis det var omvendt ville du så stadig syntes det var okay de mødes ? 

Jeg tror ikke det er en god idé at mødes med ham igen da han jo har valgt at gå ol in og fortælle dig du er den eneste ene og han vil jo nok se det som en chance vis du stadig vil mødes med ham 

Anmeld Citér

13. juli 2015

Lotus86

Jeg ville uden at tøve stoppe kontakten, kan godt se det er virkelig ærgerligt at et godt venskab ryger, men det kan jo alligevelaldrig nogensinde blive det samme som før, og synes af respekt for din mand, at du skal stoppe det, jeg ville blive enormt ked af det, hvis jeg fandt ud af, at en af min mands veninder var dødeligt forelsket i ham, og han så stadig valgte at se hende. Nogle ting kan bare ikke kombineres, og forelskelse og venskab er desværre ofte en af dem. 

Anmeld Citér

14. juli 2015

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Måske kan du skrive at I kan ses når det er lagt lidt på afstand. 

Og så ville jeg også skrive at han skal stoppe med at flirte af respekt for dit forhold. 

Tak for dit råd - det har jeg faktisk lige gjort... For han blev bare ved

Anmeld Citér

14. juli 2015

Anonym trådstarter

anna111 skriver:

Jeg kommer jo til at tænke lidt på din mand i det her hvad siger han til det ? 

Og hvordan ville du selv have det vis det var omvendt ville du så stadig syntes det var okay de mødes ? 

Jeg tror ikke det er en god idé at mødes med ham igen da han jo har valgt at gå ol in og fortælle dig du er den eneste ene og han vil jo nok se det som en chance vis du stadig vil mødes med ham 

Ja, du har ret og hvis jeg skal være helt ærlig så tør jeg faktisk heller ikke rigtig mødes med ham... Nu ser jeg jo på ham med helt andre øjne. Det er mega ærgerligt, da vi faktisk havde det sjovt sammen, på en venskabelig måde, men det har han så fået lavet om på 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.