positiv også negativ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

851 visninger
9 svar
1 synes godt om
13. juli 2015

cmf96

Jeg testede svag positiv på morgen urin her i tirsdags, men efterfølgende har jeg kun testet negativ. Kan jeg være gravid, når jeg får en positiv også en negativ dagen efter? Jeg har haft små ondt i min mave, og mine bryster er meget spændte, faktisk så spændte at jeg ikke kan røre dem + hvidt tykt udflåd. Skal først have mens om 10 dage så det kan jo ikke være det? 

- Er der nogen som har prøvet det før? 

Hilsen Cecilie.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2015

Kløver

Hvis du testede i tirsdags ville det være der hvor ægløsning normalt falder. Er den aflæst indenfor tid? 

Anmeld Citér

13. juli 2015

xStinepigen

Det hele lyder lidt mærkeligt. Har du testes med samme test ?

Anmeld Citér

13. juli 2015

Nettemor

Det er alt alt for tidligt du testet så du kan ikke regne med resultaterne.  Selv om det er svært så prøv om du ikke kan vente med at teste til den dag du skulle haVW haft din mens. Eller højst dagen før. 

Anmeld Citér

14. juli 2015

cmf96

Altså nu har jeg haft mens ligne smerter i lidt over en uge, og mine bryster er helt hårde, så ved ikke hvad det ellers lige kan Være?  Tænker det er lidt underligt, men må jo bestille tid hos læge så ☺

Anmeld Citér

14. juli 2015

cmf96

xStinepigen skriver:

Det hele lyder lidt mærkeligt. Har du testes med samme test ?

Har testet med 3 forskellige.

Anmeld Citér

14. juli 2015

Diosa85

Hvorfor tester du allerede nu hvis du først skal have mens om 10 dage? 

Man kan godt få spændte bryster og øget udflåd osv når man har ÆL. Tror ikke du er gravid med så tidlig test. Tror det ÆL du har fanget på testen. 

Man kan ikke teste positiv for graviditet så lang tid før. Beklager 

Anmeld Citér

14. juli 2015

cmf96

Diosa85 skriver:

Hvorfor tester du allerede nu hvis du først skal have mens om 10 dage? 

Man kan godt få spændte bryster og øget udflåd osv når man har ÆL. Tror ikke du er gravid med så tidlig test. Tror det ÆL du har fanget på testen. 

Man kan ikke teste positiv for graviditet så lang tid før. Beklager 

Okay så det simpelthen normalt at have ægløsning i 2 uger? 

Tror ikke du forstår mit spørgsmål dsv.

Anmeld Citér

14. juli 2015

Diosa85

cmf96 skriver:

Okay så det simpelthen normalt at have ægløsning i 2 uger? 

Tror ikke du forstår mit spørgsmål dsv.

Nej det kan man selvfølgelig ikke. Nu svarede jeg på hvorfor du har fået en positiv test og efterfølgende negativ. 

Og der er der jeg siger at den positive test nok har ramt din ÆL da du ikke kan teste positiv på graviditet 2 uger før forventet mens. 

Kroppen kan derfor reagerer med spændte bryster osv pga spekulationer osv. 

Jeg forstår dit spørgsmål som at du spørger om du kan være gravid når du tester positiv først og derefter negativ og dertil er mit svar at det tror jeg ikke. Har jeg misforstået noget så beklager jeg selvfølgelig. 

Anmeld Citér

14. juli 2015

xStinepigen

En g test kan ikke reagere på ægløsning, de måler ikke det samme. Har du lange cyklusser eller? Synes du skal bruge en test, af samme mærke som den der kom en ekstra streg ved, da det er forskelligt fra mærke til mærke hvor følsomme de er

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.