ikke gravid men noget galt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

467 visninger
3 svar
0 synes godt om
12. juli 2015

Anonym trådstarter

Jeg skriver anonym da jeg ikke ved om jeg kender nogle herinde

jeg er stoppet på p-piller den 1 maj, fik min mens den 13 og siden har jeg ikke haft det og har været ved egen læge med smerter i underlivet og har taget 6 kg på. Jeg var til scanning på Kolding sygehus sidst i juni og der kunne de se en lille boble i min livmor på 6mm, og skulle komme tilbage igen i fredags og der var den der stadig og det var ikke en tidlig graviditet som de først troede, nu kunne de se at nogle vægge (husker ikke navn) var for tykke og der nok sad noget der gjorde at jeg ikke fik min mens men de ville lige snakke med en overlæge omkring det og ringer så tilbage og fortæller at de vil se det an i 3 mdr tros smerter og min unge alder (23).. 

Andre der har oplevet det??

har tænkt mig at ringe til egen læge i moegen tidlig, da jeg synes det er forkert at de kan se der er noget galt men de vil vente i 3 mdr.. Min kæreste og jeg ønsker os virkelig en lille baby.. Og det tager meget hårdt på mig at min krop er sådan :/ føler mig ikke kvindelig og jeg har et dårlig forhold til min krop fordi den ikke vil samarbejde :'/ og føler det er dumt og ingen forstår det.. 

Jeg tudbrølet da jeg kom ud af sygehuset fordi der var noget galt men ikke vidste hvad de skulle gøre med mig  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2015

SofiaMik

Kan det være et fibrom?

Er det en mulighed for dig at tage den gennem et privathospital evt.?

Anmeld Citér

12. juli 2015

Anonym trådstarter

SofiaMik skriver:

Kan det være et fibrom?

Er det en mulighed for dig at tage den gennem et privathospital evt.?

Har lige læst om det og lyder ikke sådan  

håber da sygehuset vil rykke min aftale eller i hvertfald gøre noget snart!

Anmeld Citér

13. juli 2015

Anonym trådstarter

Slet ingen ?

i dag har jeg så voldsom mavesmerter ��! Føles ikke som mens smerter 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.