planlægger graviditet med ven/flirt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

752 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. juli 2015

debattør-34182

Hej.. Jeg er 26 år og single, jeg har været single i 6-7 år, og har virkelig ikke haft held med datinglivet. Jeg har datet en skøn mand on/off i 3 år, og vi holder rigtig meget af hinanden og er blevet rigtig gode venner. Jeg er der i mit liv hvor jeg er klar til at få børn, jeg spurgte så denne mand og han vil give mig et barn og være far til mit barn. dette har han så sagt ja til. mit spørgsmål er om andre har gjort noget lignede og hvad jeres erfaringer og råd er :)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2015

migxher

Er sæddonor ikke en mulighed ?

Anmeld Citér

12. juli 2015

aarhusmor

min storebror havde et barn med en tidligere samlever og hun spurgte så om de kunne lave et barn mere sammen, hvilket han gik med til.
De aftalte på forhånd hvordan det skulle være og det har virket fint i 15 år

Anmeld Citér

12. juli 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
debattør-34182 skriver:

Hej.. Jeg er 26 år og single, jeg har været single i 6-7 år, og har virkelig ikke haft held med datinglivet. Jeg har datet en skøn mand on/off i 3 år, og vi holder rigtig meget af hinanden og er blevet rigtig gode venner. Jeg er der i mit liv hvor jeg er klar til at få børn, jeg spurgte så denne mand og han vil give mig et barn og være far til mit barn. dette har han så sagt ja til. mit spørgsmål er om andre har gjort noget lignede og hvad jeres erfaringer og råd er :)

Umiddelbart synes jeg det lyder lidt a la regnbue børn. Det er dog som regel et homoseksuelt par der får et barn enten med et andet homoseksuelt par eller en god ven.

Anmeld Citér

14. juli 2015

Johild

Jeg tænker at hvis i er enige om vilkårene og har talt tingene igennem kan jeg ikke se problemet..

men husk også at snakke om evt samvær og hvad i gør hvis der opstår problemer mellem jer...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.